וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוראן צ'ין ינחת למבחנים

16.9.2015 / 16:13

הגארד-פורוורד האמריקאי-ג'מייקני (27, 2.01) ששיחק במיאמי מידניטייס, קבוצת הבת של הירוקים, יחליף את וויל גרייבס בחודשיים הקרובים אם ירשים את רמי הדר באימונים

אוראן צ'ין שחקן מכללת קאל סטייט פולרטון. AP
בדרך לכרמל? אוראן צ'ין/AP

מכבי חיפה תנחית מחר (חמישי) למבחנים את הגארד-פורוורד אוראן צ'ין ששיחק בעונה שעברה בקבוצת הבת של הירוקים מליגת הפיתוח ה-ABA, מיאמי מידנייטס. צ'ין מגיע לקבוצה לאחר הפציעה של וויל גרייבס, שייעדר בין חודש וחצי לחודשיים בעקבות פגיעה בעצם בברך אותה ספג במשחק ההכנה הראשון של הירוקים נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר. בקבוצה לא רצו להשאיר את המאמן רמי הדר ללא סגל מלא, והחליטו לצרף את הגארד-פורוורד האמריקאי-ג'מייקני.

צ'ין (27, 2.01) החל את לימודיו באוניברסיטת דרום פלורידה, אך אחרי שנה אחת בלבד החליטו לעבור לקליפורניה סטייט שבפולרטון. השחקן ישב שנה אחת מחוץ למגרשים, כפי שהוא מחויב, ובעונת 2010/11 פרץ עם עונה טובה מאוד כשהוא רושם 12.2 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. בעונתו האחרונה במכללה, בה שיתף פעולה עם קוומי וון, שחקנה של עירוני רמת גן בעונה שעברה, רשם 10.2 נקודות, 5 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים למשחק. בעונה שעברה שיחק שלושה משחקים בלבד במדי המידנייטס ורשם 12.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק.

הירוקים יקבלו בסוף השבוע תוספת כוח משמעותית עם הגעתו של הרכז גרגורי ורגאס, שהוליך את נבחרת ונצואלה לזכייה באליפות אמריקה ולכרטיס למשחקים האולימפיים בריו. במשחק הקובע על העלייה לריו, קלע ורגאס את נקודת הניצחון מקו העונשין. רג'י באקנר, שגם כן עוד לא הגיע לאימונים ינחת לקראת פתיחת גביע ווינר. הירוקים יפגשו מחר את מכבי קרית גת למשחק אימון פתוח לקהל ברוממה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully