וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יפתח בוכמן צפוי להצטרף

16.9.2015 / 14:22

הפורוורד (29, 1.96) ששיחק בשתי קדנציות קודמות במדים האדומים צפוי להשלים את הסגל של עודד קטש לאחר שהרשים באימונים. בקבוצה מכחישים את השמועות על אכזבה מוולי ג'אדג'

כשבאמתחתה שני הפסדים משלושה משחקי הכנה, הפועל תל אביב קיבלה היום (רביעי) את רביב לימונד בחזרה כששחקן נבחרת ישראל ביקר באימון הקבוצה בדרייב אין, הכיר את השחקנים החדשים במועדון, ויצטרף בימים הקרובים לאימונים. בקבוצה ידעו לספר כי החסרון של לימונד ורוברט רות'בארט, שאמורים לשחק כבר במשחק ההכנה הקרוב ביום ראשון, הייתה משמעותית מאוד, והם מקווים להראות אחרת מהמשחק הבא. כמו כן בהפועל הכחישו את השמועות על אכזבה מהסנטר האמריקאי וולי ג'אדג'.

בינתיים הסגל האדום אמור לקבל שדרוג בימים הקרובים עם החתמתו של הפורוורד יפתח בוכמן, שגדל במועדון. בוכמן החל להתאמן בשבוע שעבר במדים האדומים, והמאמן עודד קטש מעוניין לצרפו, כשהחיבור שלו עם הפועל תל אביב אמורה להוביל לקדנציה שלישית של השחקן בקבוצה. בוכמן (29, 1.96) שיחק בהפועל כבר בעונת 2004/5 לאחר שזכה כקפטן קבוצת הנוער בגביע המדינה, וירד עם הקבוצה עד לליגה הארצית.

קורי קאר שחקן הפועל תל אביב מול יפתח בוכמן שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
שוב באדום? יפתח בוכמן/ברני ארדוב

בעונת 2007/8 נמנה על הסגל של בני השרון, ובעונה שלאחר מכן שיחק באליצור רמלה מהלאומית. בעונת 2009/10 חזר לקדנציה שנייה באדום, הפעם בהפועל אוסישקין בארצית, ועזר לקבוצה לעלות לליגה הלאומית. בשנים האחרונות מיצב את עצמו כשחקן רוטציה בליגה השנייה, עם קדנציה מצוינת במכבי באר יעקב. בעונה שעברה שיחק באליצור אשקלון מהליגה השנייה.

הסגל של עודד קטש כולל נכון להיום רק ארבעה ישראלים בכירים - רביב לימונד, רוברט רות'בארט, מתן נאור וגיל אמיתי, אליהם מצטרף תמיר בלאט בן ה-18 שאמור לקבל דקות משמעותיות ומספר רב של שחקני נוער שמשלימים את הסגל - צוף בן משה, יונתן רבינוביץ', עומר שושני ודור וכנר. הסגל הזר של הקבוצה כולל את טיילור באטל, ג'ון וויליאמסון, וולי ג'אדג' וכריס אוונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully