וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אנתוני פישר עשוי להצטרף על תקן מתאזרח

16.9.2015 / 13:51

הגארד האמריקני (29, 1.90), נשוי לישראלית ולבני הזוג תינוקת שנולדה בארץ. הוא זכה להמלצה משרת הספורט ועשוי לקבל אזרחות בהליך מזורז. בשנים האחרונות שיחק בליגה הלאומית

אריק אלפסי מאמן נבחרת הנוער. מגד גוזני
חיזוק בקו האחורי? אלפסי/מגד גוזני

הגארד האמריקני אנתוני פישר עשוי להצטרף לעירוני נהריה על תקן מתאזרח. פישר בן ה-29, 1.90 מטר, נשוי לישראלית ולבני הזוג אף נולדה לא מזמן תינוקת. הוא מתאמן בנהריה מזה כשבוע וחצי ונמצא בתהליכים של קבלת אזרחות ישראלית. על פי אנשי המועדון, שרת הספורט מירי רגב נתנה את המלצתה לשר הפנים על מנת שפישר יקבל אזרחות ישראלית בהליך מזורז, ובנהריה מקווים לתשובה תוך כשבועיים. אם פישר יצורף כישראלי, זה יהיה במקומו של דיוויד היקס, שחתם בתחילת הקיץ בקבוצה, אך לבסוף לא קיבל אזרחות.

פישר (29, 1.90) הוא בוגר אוניברסיטת טנסי טק משנת 2008. בעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 17.1 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונות הראשונות שלו באירופה העביר באוסטריה, הונגריה וגרמניה, ובתחילת עונת 2012-13 חתם בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. אחרי עונה אחת מוצלחת, הצטרף למכבי הוד השרון ורשם 19.7 נקודות למשחק. באמצע העונה שעברה חזר לקדנציה שלישית בליגת המשנה כשחתם באליצור רמלה של אבי סוכר וקלע 21.9 נקודות למשחק.

הסגל של אריק אלפסי בנהריה כולל נכון לעכשיו את הזרים קמרון קלארק, גילברט בראון, ריצ'ארד האוול ומייקל אומה לצד הישראלים ניב ברקוביץ', עודד ברנדווין, ערן אסנטי, עמית ביר-כץ ודניאל תמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully