וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא נגמר: ג'ק ווילשר ינותח וייעדר שלושה חודשים נוספים

קשר התותחנים, שנפצע לפני כחודש והיה אמור לחזור למגרשים, קיבל חוות דעת נוספת, ינותח בקרסולו השבור וייעדר עד לאחר פגרת חג המולד. בארסנל הודיעו: "קצב ההחלמה שלו איטי מאוד"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

פתיחת העונה החיובית של ארסנל קיבלה היום (שלישי) תפנית מאכזבת. קשר הקבוצה, ג'ק ווילשר, שנפצע במהלך אימון בחודש שעבר ושבר את קרסולו, ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר מהמגרשים ככל הנראה עד לאחר פגרת חג המולד בסוף דצמבר.

ווילשר, שכבר קיבל את הכינוי "כסא גלגלים", שלצערו מתחרז עם שמו באנגלית, היה אמור לחזור לאימונים כבר השבוע, אך לאחר בדיקה נוספת, גילו בארסנל שהשבר אינו התאחה כמו שצריך וכי הקשר ייצטרך לעבור ניתוח בו אולי אף יוכנס לו בורג מתכת לקרסול.

שחקן ארסנל, ג'ק ווילשר. Michael Regan, GettyImages
עוד מכה קשה ווילשר/GettyImages, Michael Regan

השבר של ווילשר לא התאחה במהירות הנדרשת ובדיקות שנערכו לו על ידי הצוות הרפואי של ארסנל גילו כי רק ניתוח יעזור להחלמה מלאה.

בארסנל שיחררו הודעה בנושא ואמרו: "לאור קצב החלמה איטי מאוד של השבר שספג בחודש שעבר, המועדון מאשר כי ג'ק ווילשר יעבור ניתוח בקרסולו השמאלי. ההחלטה לנתח אותו נלקחה לאחר מפגש עם מומחים לאחר שנראה שהשבר אינו מתאחה כמו שצריך. ג'ק ינותח בימים הקרובים בלונדון וייעדר ככל הנראה כשלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully