וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה בלונדון: "אף אחד לא רוצה לחזור עם תבוסה"

האלופה הישראלית הגיעה לממלכה לקראת המשחק מול צ'לסי והשחקנים יודעים: "יש לנו מה להרוויח, אבל גם מה להפסיד. לא באנו לטייל בהייד פארק". עדיין לא ברור אם נוסא איגייבור יפתח

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב נחתה היום (שלישי) אחר הצהריים בלונדון, לקראת משחקה מחר במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות מול אלופת אנגליה, צ'לסי. בניגוד לטיסה של הצהובים לבאזל בחודש שעבר, אז כל אחד מהשחקנים זכה להתרווח על שלושה מושבים, הפעם המטוס החכור של האלופה הישראלית היה מלא עד אפס מקום. אף ספונסר לא פספס את הטיסה ואף מנוי פלטינום לא החמיץ את ההזדמנות לבדוק לגבי החבילות למשחק, גם אם מחירה של כל חבילה כזו הגיע ל-1,750 ליש"ט.

הטיסה ארכה החמש שעות והשחקנים של סלבישה יוקאנוביץ', שיחזור מחר לאצטדיון בו שיחק במשך כשנתיים, ניצלו את הזמן על מנת לנוח קצת. המאמן הסרבי ישב בשורה הראשונה של המטוס לצד המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף. השניים מרגישים שהם כבר עשו את שלהם בזירה האירופית בעונה זו עם עצם ההעפלה לליגת האלופות, אולם שניהם חולמים על הפתעה שתדהים את היבשת כולה. בשורה שמאחוריהם ישב המנכ"ל מרטין ביין, שלאחרונה ציין שנה בתפקיד. ביין פחות מתערב ברמה המקצועית, אולם הוא אמון על הפן הכלכלי ורוצה לראות עוד בתחום הזה, במיוחד כאשר הבעלים מיטש גולדהאר מגיע במיוחד למשחק עם מטוס פרטי מטורונטו.

עדיין לא ברור אם נוסא איגייבור יעלה בהרכב מחר ורק בתום אימון הערב הוא יחליט יחד עם יוקאנוביץ' לגבי העניין. איגייבור לא יקבל זריקה והוא יפתח רק אם ירגיש טוב ושהוא מסוגל לכך. אם לא, הוא עשוי להיות משולב בהמשך המשחק.

שחקני מכבי תל אביב בביקורת הדרכונים בלונדון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
השחקנים מגיעים ללונדון/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

השחקנים עדיין לא ממש באווירת המשחק, אבל כולם משוכנעים שזה יקרה ברגע שיעלו הערב לכר הדשא לאימון המסכם שלהם. אחד מהם אמר במהלך הטיסה: "יש לנו מה להרוויח מול צ'לסי, אבל יש לנו גם מה להפסיד. אף אחד לא רוצה לחזור מלונדון עם תבוסה ולא באנו לטיול בהייד פארק".

העלייה של מכבי תל אביב לשלב הבתים קבעה שגם קבוצת הנוער תשתתף במפעל והיא הייתה על אותו מטוס עם הקבוצה הבוגרת. המאמן זיו אריה יוביל מחר בצהריים את השחקנים הצעירים שלו למנה הראשונה, שתיערך במתקן האימונים המפואר של צ'לסי, בקובהאם. אריה אמר: "אני חולם על 2:2 ומקווה להופעה מכובדת מול קבוצה שלקחה את ליגת האלופות לנוער בעונה שעברה".

בלונדון לא נותנים כצפוי יותר מדי צ'אנס לצהובים והיחס לניצחון של צ'לסי עומד על 1 ל-1.1 בעוד היחס על ניצחון של מכבי תל אביב ניצב על 1 ל-16. על תיקו 1:1 תקבלו יחס של 1 ל-5.5.

שחקני מכבי תל אביב בביקורת הדרכונים בלונדון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
חולמים בגדול/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן
לזאר דג'ורוביץ' שחקן קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
החלוץ החדש של קבוצת הנוער לזאר דג'ורוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן
מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' עם המנכ"ל מרטין ביין בלונדון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
ביין ויוקאנוביץ' משוחחים אחרי הנחיתה/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully