וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אזולאי וראלי לא ימריאו למשחק נגד צ'לסי

14.9.2015 / 18:25

שני שחקני הרכש מחוץ לסגל לסטמפורד ברידג', גם דסה בחוץ בגלל האדום שספג במדי בית"ר ירושלים. בן הרוש צפוי לחזור להרכב, שפונגין ישוב לאגף הימני. יוקאנוביץ': "ננסה לגרום לצ'לסי נזק"

one

במכבי תל אביב השלימו את ההכנות בארץ לקראת המשחק מול צ'לסי ביום רביעי ומחר בבוקר תמריא הקבוצה ללונדון במטוס חכור. על הטיסה תהיה גם קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, שתשחק ביום רביעי ב-15:00 נגד קבוצת הנוער של צ'לסי. לא כל שחקני מכבי תל אביב יזכו לחוות את התחושות על הדשא בסטמפורד ברידג'. במועדון החליטו להוציא רק 20 שחקנים ללונדון והמאמן סלבישה יוקאנוביץ' החליט להשאיר בארץ את שלומי אזולאי, עוז ראלי ואלי דסה שבכל מקרה לא יכול היה לשחק זכר לכרטיס האדום שספג במדי בית"ר ירושלים מול שרלרואה.

גם חביב אוחיון ודן גלזר שמתאמנים בבוגרים לא יהיו בסגל למשחק. השניים ישתתפו במשחק הנוער, כאשר גלזר יהיה על תקן חריג גיל. שחקן נוסף שירשום בכורה במדי קבוצת הנוער הוא החלוץ הסרבי לזאר דג'ורוביץ'. במכבי מקווים להופעת בכורה מכובדת של קבוצת הנוער במפעל אבל זה לא יהיה פשוט. צ'לסי היא מחזיקת ליגת האלופות לנוער מהעונה שעברה אחרי שניצחה בגמר את שחטאר דונייצק 2:3. מרבית שחקניה הבולטים של קבוצת הנוער של מכבי תל אביב מהעונה שעברה סיימו גיל נוער ומדובר בקבוצה מאוד צעירה אותה ידריך גם בעונה הקרובה המאמן זיו אריה. שחקן העבר דן רומן הצטרף לצוות האימון ויהיה עוזר שני ליד עוזר המאמן גילי לנדאו.

עמרי בן הרוש, דור מיכה ויואב זיו שלא נכללו בסגל למשחק מול קרית שמונה בשבת האחרונה, ייצאו ללונדון וייאבקו על מקום ב-18 שיתלבשו למשחק. בן הרוש עשוי לפתוח כמגן שמאלי אף שבשני משחקי הליגה האחרונים יובל שפונגין הועדף בעמדה הזו. הפעם ישחק שפונגין כמגן ימני, העמדה הטבעית שלו.

ארבע שעות בלבד אחרי הנחיתה מחר כבר תגיע מכבי לסטמפורד ברידג' למסיבת עיתונאים ואימון מסכם. למעלה מ-1,000 אוהדים כבר הגיעו מישראל ללונדון ומחר תמריא כמות דומה. בסך הכול נמכרו לטובת אוהדי מכבי 2700 כרטיסים.

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) עם אלי דסה. קובי אליהו
יצפו במשחק בטלוויזיה. דסה ואזולאי/קובי אליהו

בינתיים המאמן סלבישה יוקאנוביץ', ששיחק בקבוצה מבירת אנגליה בשנים 2000-2002, התראיין באנגליה לקראת המשחק ואמר: "האינטרסים שלי עכשיו בצד השני ואני אנסה לפגוע מצ'לסי ולהזיק לה אפילו יותר. אני מנסה לדחוף את עצמי קדימה, אני מאוד מרוכז במשחק הזה ואני רוצה להראות מה אני מסוגל לעשות בשביל מכבי תל אביב. אנחנו לא מגיעים ללונדון כתיירים או בשביל לעשות קניות. נגיע כדי להילחם ולנסות להפתיע".

יוקאנוביץ' לא הצטיין כשלבש את המדים הכחולים והמאמן הוסיף: "האוהדים היו קשוחים איתי כששיחקתי בצ'לסי, אבל אהבתי אותם. המועדון שאף להגיע לליגת האלופות, אבל בתקופתי הסתפק בגביע אופ"א. למרות זאת, תמיד נתתי 100 אחוז".

צ'לסי פתחה את העונה בצורה מאוד לא טובה, אבל מאמן מכבי תל אביב משוכנע: "אני מאמין שמוריניו הוא האיש הנכון בשביל צ'לסי. הוא הוכיח את זה פעמים רבות והראה את היכולות שלו גם במועדונים אחרים. הקבוצה נמצאת כרגע במצב לא קל, אבל יש לו את היכולת לשנות את פתיחת העונה הרעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully