וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "לא מחפש לעשות ועדת חקירה ואין לי סיבות למשחק אתמול"

נבחרת ישראל חזרה לארץ לאחר התבוסה בשמינית גמר אליפות אירופה, המאמן הוסיף: "עשינו אליפות ברמה מקצועית טובה מאוד". אלישי כדיר: "אין לי ספק שזה לא הבדלי הרמות, אבל זה מה שנגמר"

יוסי ציפקיס

נבחרת הכדורסל של ישראל שבה היום (שני) לארץ לאחר התבוסה הכואבת בשמינית גמר אליפות אירופה, 82:52 מול איטליה. החבורה של ארז אדלשטיין, שסיימה את שלב הבתים במאזן 2:3, לא הצליחה להוות יריב אפילו לרגע לאיטלקים החזקים.

המאמן אמר לאחר הנחיתה: "נסענו לאליפות אירופה ואף אחד לא הבטיח לנו גן של שושנים. עשינו אליפות ברמה מקצועית טובה מאוד. הייתם צריכים להיות שם ולהבין את הפרגון. מאוד מאוכזבים מהמשחק אתמול, לא ככה רצינו להופיע. זו לא הנבחרת שהייתה לאורך כל הדרך. אני לא מחפש לעשות ועדת חקירה ואין לי כרגע את הסיבות. אנשים נתנו פה את הגוף שלהם".

המאמן הלאומי התייחס להמשך דרכו בנבחרת ואמר: "יש לי חוזה לעוד שנתיים, אין לי מה לומר יותר מזה"

עם המזוודות, אדלשטיין/יוסי ציפקיס

על המשחק הוסיף אדלשטיין: "שיחקנו נגד איטליה, שהיא אחת המועמדות למדליה לעניות דעתי, בפורמה מדהימה. הם באו אלינו, היו מוכנים מאוד, התנפלו עלינו. הם היו מוכנים ברמת ההתייחסות אלינו, לא בדברים הטקטיים. הם לא עשו משהו שהפתיע אותנו ואנחנו לא ניסינו להפתיע אותם. הם התייחסו אלינו כנבחרת שהם חייבים להוציא לה את העוקץ והם עשו את זה, ניצחו אותנו בגדול ומגיע להם הקרדיט על זה".

אדלשטיין סיכם: "המסקנות הן שיש לנו נבחרת טובה מאוד, חבר'ה שמאוד רוצים. זה לא קל, יש כאלה שעשר או 11 שנה רצוף בנבחרת, הם באו לאליפות אירופה, שיחקו כיחידה אחת והייתה גאווה. כולם פרגנו לנו שם וגם בארץ. אתמול הגענו למשחק נגד איטליה, מאוד רצינו ואנחנו מאוד מאוכזבים ממה שיצא וזהו".

שחקן הנבחרת אלישי כדיר הוסיף: "זה מהימים האלה שאתה מגיע וגם לך שום דבר לא הולך וגם לקבוצה השנייה הכל הולך. אין לי ספק שזה לא הבדלי הרמות, אבל זה מה שנגמר והם בשלב הבא ואנחנו חוזרים לארץ. חברתית היה מדהים, היה כיף להיות עם כל אחד וזו אחת הסיבות להצלחה, החיבור שנוצר בינינו, הכימיה. יש עוד שנה מעכשיו ואי אפשר לדעת מי יהיה בסגל, אבל אם זה ימשיך ככה, אנחנו במצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully