וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו לפני שנתיים: צרפת נגד ספרד בחצי גמר יורובאסקט 2015

גאסול קלע 27 נקודות והוביל את ספרד ל-71:73 דרמטי על יוון. צרפת התקשתה ברבע הראשון, אבל ניצחה את לטביה 70:84. ב-2013 ידם של הצרפתים הייתה על העליונה, מי תנצח ביום ה'?

שחקן נבחרת צרפת, טוני פארקר. AP
איזה משחק גדול מחכה לנו ביום חמישי. פארקר/AP

נבחרות ספרד וצרפת העפילו הערב (שלישי) לחצי גמר יורובאסקט 2013 והן תפגשנה באותו מעמד בו הן נפגשו באליפות הקודמת, לפני שנתיים. אז צרפת ניצחה 72:75 אחרי הארכה. ספרד הייתה הראשונה שעלתה לארבע הגדולות אחרי 71:73 על יוון, צרפת הצטרפה אליה בהמשך עם 70:84על לטביה. המשחק יתקיים ביום חמישי.

seperator

ספרד - יוון 71:73

המאבק העיקש בין שתיים מהנבחרות החזקות ביבשת, הסתיים בניצחון דחוק של הספרדים. פאו גאסול המשיך להיות האיש של סרג'יו סקאריולו, הפעם עם 27 נקודות ו-9 ריבאונדים ויוון הפסידה בפעם הראשונה בטורניר בזמן מאוד לא טוב. ספרד התייצבה למשחק כקבוצת ההתקפה הטובה בטורניר (88 נקודות למשחק), אבל הפעם ההגנה שלה ברבע האחרון עשתה עבורה את ההבדל.

המשחק היה צמוד לכל אורכו והפרש השיא של הספרדים עמד על 9 נקודות ברבע השני. היוונים שסירבו להיכנע, הצליחו לבצע מהפך ולטפס ל-53:57 עמוק ברבע השלישי עם לא מעט מהלכים גדולים של יאניס אנטטוקונמפו בשני צדי המגרש, אבל המומנטום חזר במהרה לצד השני.

הסיום היה דרמטי. ספרד ביצעה כמה טעויות, יוון ניצלה את חלקן ושלשה של ניק קלאת'ס הורידה ל-70:68. סרחיו רודריגס קלע פעמיים מהקו, אבל קוסטס סלוקאס צלף שוב מחוץ לקשת ו-4.1 שניות לסיום זה רק 71:72 לספרד. גאסול קלע אחת מהעונשין, אבל הניסיון של אנטטוקונמפו מהחצי רק פגע בקרש.

ניקולה מירוטיץ' עזר לגאסול עם 18 נקודות וסרחיו רודריגס קלע 10 וחילק 5 אסיסטים. ניק קלאת'ס הוביל את הקלעים של יוון עם 14 נקודות, אליהן הוא הוסיף 7 אסיסטים. יורקאס פרינטזיס קלע 13 ואנטטוקונמפו סיים עם 12 ו-17 ריבאונדים, 8 מהם בהתקפה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ספרד, פאו גאסול. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. גאסול/רויטרס

צרפת - לטביה 70:84

לטביה פתחה מצוין מול צרפת מנומנמת ברבע הראשון וכבר הוליכה 15:23, אבל ההמשך היה כל כולו של מארחת הטורניר. הטריקולור כרסמו במינוס, איזנו ועד המחצית ביצעו מהפך. ברבע השלישי עם כבר ברחו ליתרון דו ספרתי, כשנראה שהלטבים פשוט מאבדים אנרגיות ואמונה.

הרבע הרביעי היה בעיקר לפרוטוקול. צרפת הגדילה את ההפרש ל-18, לטביה מיזערה נזקים לקראת הבאזר האחרון ובסיום 70:84. טוני פארקר הוביל את הטריקולור עם 18 נקודות (5 מ-17 מהשדה) ו-6 אסיסטים, בוריס דיאו הוסיף 14 ורודי גובר קלע 13. את הקלעים של הלטבים הוביל כריסטפס יאניצ'נקוס שסיים עם 16 נקודות, יאניס סטרלנייקס הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully