וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיכוי הקלוש של מכבי תל אביב, הטיול המשוגע של אסטנה: מספרי הצ'מפיונס

הצהובים זוכים ליחס אסטרונומי בסכנויות ההימורים לקראת צ'לסי, הקזחים יעברו 12 אלף ק"מ באוויר במחזור הפתיחה. וגם: השיא של קסיאס, הליגה הטובה מכולן ומלך שערי הבתים. הצ'מפיונס חוזרת

one

* אסטנה תתארח אצל בנפיקה ליסבון למשחק הפתיחה ההיסטורי שלה במפעל. הדרך של אלופת קזחסטן לפורטוגל, בצד השני של אירופה, וחזרה הביתה, כוללת לא פחות מ-12,356 ק"מ.

* אסטנה, לצד בורוסיה מנשנגלדבאך וגנט, היא אחת משלוש הקבוצות שמופיעות העונה לראשונה במפעל. בסך הכול, מספר הקבוצות ששיחקו בליגת האלופות יעלה כעת ל-133.

* 16 מדינות שונות באירופה שלחו העונה נציגה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

* ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ופורטו ישתתפו בשלב הבתים בפעם ה-20, יותר מכל קבוצה אחרת ביבשת.

* ליאו מסי ישחק מול רומא את המשחק ה-100 שלו בליגת האלופות. לפנומן הארגנטינאי יש 77 שערים במפעל, כולל 44 בשלב הבתים, יותר מכל שחקן אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדרך של אסטנה מקזחסטן לליסבון. משוגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

* אחרי מסי נמצאים בטבלת הכובשים של שלב הבתים רוד ואן ניסטלרוי עם 39 וכריסטיאנו רונאלדו עם 38.

* על פי סוכנויות ההימורים, שתי הקבוצות עם הסיכוי הנמוך ביותר להעפיל לשמינית הגמר הן מאלמו (בית א') ובאטה בוריסוב (בית ה'). לפחות לא מכבי תל אביב.

* 16 קבוצות סיימו את שלב הבתים עם אפס נקודות. מכבי תל אביב תנסה להימנע מגורל דומה.

* לעומת זאת, רק שש פעמים קבוצה סיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם.

* אם איקר קסיאס ישחק את כל המשחקים בבית ז', הוא יעקוף את צ'אבי ויהיה שיאן ההופעות בשלב הבתים, עם 81 כאלה. לקשר הספרדי שעזב את ברצלונה יש 80.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
מלך הבתים החדש? קסיאס/GettyImages

* הליגה הספרדית הכניסה הכי הרבה קבוצות לשלב הבתים (75) ורשמה הכי הרבה העפלות (55).

* הליגה האנגלית היא היחידש הקבוצות שלה ספגו עד היום פחות משער בממוצע למשחק (380 שערי חובה ב-402 משחקים של קבוצות אנגליות בשלב הבתים של הצ'מפיונס).

* מתוך 31 המדינות ששלחו אי פעם נציגה לשלב הבתים, 22 זכו לראות לפחות קבוצה אחת שלהן עולה שלב. ישראל עדיין לא.

* הנציגות הספרדיות רשמו הכי הרבה הופעות בשלב הבתים (420) והכי הרבה ניצחונות (227). הקבוצות הספרדיות עומדות בשלב הבתים על 786 נקודות ויחס שערים כולל של 434:785.

* במקום השני: אנגליה (739 נקודות), שלישית איטליה (645 נקודות), רביעית גרמניה (580 נקודות), חמישית צרפת (479 נקודות) ושישית פורטוגל (331 נקודות).

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ההעפלה היסטורית או הצטרפות למועדון ה"אפס נקודות"? הכל אפשרי עבור מכבי תל אביב וערן זהבי/ברני ארדוב

* מה עשו הנציגות הישראליות במפעל עד היום? חמש העפלות (שתיים של מכבי חיפה, שתיים של מכבי תל אביב כולל הנוכחית, אחת של הפועל תל אביב). 24 משחקים, ארבעה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו, 16 הפסדים, יחס שערים: 42:23, 16 נקודות.

* סכנויות ההימורים לא נותנות כמובן למכבי תל אביב סיכוי גדול מדי מול צ'לסי ברביעי. הבלוז מקבלים יחס של 13 ל-2 (כלומר, על כל 13 ליש"ט שתשקיעו, תרוויחו עוד שני ליש"ט בלבד). היחס לתיקו הוא 1 ל-9 והיחס לסנסציה בצהוב עומד על 1 ל-28. רק מאלמו (בחוץ מול פריס סן ז'רמן) מקבלת יחס נמוך יותר לכל המחזור הראשון בליגת האלופות. לדוגמה, שחטאר דונייצק, שמתארחת אצל ריאל מדריד, זכתה ליחס של 1 ל-18 לניצחון שלה ואסטנה קיבלה 1 ל-20 לניצחון שלה בחוץ מול בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully