וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדמעות של עצב לימי תהילה: ריאל מדריד מתרגשת מקיילור נבאס

השוער בכה שעות לאחר שהמעבר ליונייטד נפל ברגע האחרון, אך במהרה הוא כבר הפך לגיבור במדריד, השווה שיא בן 40 שנה ומתעלה על קסיאס: "אומרים שהוא עובד כמו משוגע באימונים"

אימג'בנק GettyImages

המחזור השלישי בליגה הספרדית יגיע לסיומו רק הערב (שני), אבל דבר אחד כבר ברור: ריאל מדריד, למרות שהיא יושבת שתי נקודות מאחורי ברצלונה, היא הקבוצה הדורסנית ביותר בליגה, ובעיקר, היחידה שטרם ספגה שער. הבלאנקוס פתחו אומנם בצורה מאכזבת עם 0:0 בחוץ מול חיחון, אבל בשני המחזורים האחרונים הביסו 0:5 את בטיס ו-0:6 את אספניול בחוץ, עם חמישייה של כריסטיאנו רונאלדו.

אלא שכאמור, מי שתופסת את הכותרות כרגע היא ההגנה ומעל כולם, השוער קיילור נבאס. הקוסטה ריקני כמעט עבר למנצ'סטר יונייטד ברגע האחרון של חלון ההעברות, אך בסופו של דבר נשאר בברנבאו ובינתיים, הוא מצדיק את העובדה שדויד דה חאה לא הגיע ושאיקר קסיאס עזב. "מלהיות על המטוס למנצ'סטר ללעשות היסטוריה עם ריאל מדריד", נכתב ב"אס" על השוער. מאז עונת 1975/76 ריאל לא פתחה עונה עם שלושה משחקים ללא ספיגה וזו בסך הכול הפעם השלישית בתולדותיה בה היא עושה זאת.

קיילור נבאס, ריאל מדריד. GettyImages
עכשיו כולם שמחים. נבאס/GettyImages

ב"אס" בדקו ומצאו כי בעוד איקר קסיאס ספג בעונה שעברה שער על כל 1.8 בעיטות לעבר המסגרת, הרי שנבאס בינתיים התמודד בהצלחה עם חמש הבעיטות שנבעטו לעברו בשלושת מחזורי הפתיחה. לשם השוואה, בפתיחת העונה שעברה הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי סיימה את המחזור השלישי עם שישה כדורים ברשת שלה.

השוער הקודם של ריאל שפתח את הליגה בלי לספוג בשלושה מחזורים היה מיגל אנחל וכאשר נשאל על נבאס הוא השיב: "מספרים לי שהוא עובד במתחם האימונים כמו משוגע ושהוא נלחם כל יום על מנת לשפר את הבעיות שלו. יש לו איכויות גבוהות מאוד וכולנו רואים אותן עכשיו, אבל עדיין חסר לו ניסיון במשחקים הגדולים".

ססאר בלאנקו מה"אס" כתב: "הוא הגיע לריאל בתור השוער הטוב בליגה הספרדית והסנסציה של המונדיאל ובזמן שבריאל היו לא מעט בעיות סביב קסיאס ולא מעט שמועות לגבי דה חאה. ביום שאחרי הכמעט מעבר ליונייטד, קיילור לא הפסיק לבכות. הוא התקשר למאמנו בנבחרת קוסטה ריקה ואמר שהוא לא יודע מה יהיה איתו. אבל עכשיו כולם יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully