וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השער המוזר שספגה ברצלונה ב', טריילר חדש ל-NBA2K

קבוצת המילואים של אלופת אירופה נשדדה עם שער הזוי, המשחק המצופה נתן טעימה נוספת, תומאס ומלר התלבש בצורה מוזרה ביום הולדתו, צ'אבי רשם בישול בכורה בקטאר ובבפאלו, אוהד שיכור התנגש באוטובוס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

20:00: NBA 2K16 בווידאו חדש למשחק

המשחק המדובר והבולט של הליגה הטובה בעולם הוציא טריילר חדש לקראת ההשקה הקרבה והפעם: חייו של שחקן מקצוען, כאשר קבוצתו רוצה להחליף אותו. הכל חלק ממצב הקריירה החדש במשחק, שאמור להיות חדשני ואמיתי יותר מתמיד.

11:00: השער ההזוי שספגה ברצלונה ב'

קבוצת המילואים של ברצלונה פגשה בסוף השבוע את היריבה העירונית ל'הוספיטלט במסגרת המחזור הרביעי של הליגה השלישית בספרד. בארסה נקלעה לפיגור 2:0 והצליחה לצמק בדקה ה-90, אלא ש-20 שניות לאחר חידוש המשחק, היא ספגה את ה-3:1 שסגר עניין. איכשהו, אף אחד מהשופטים או משחקני ברצלונה עצמה לא שם לב שהשחקן של ל'הוספיטלט שקיבל את הכדור לאחר בעיטת הפתיחה, היה עמוק מאוד בתוך חצי המגרש של ברצלונה והשער כמובן היה חייב להיפסל. הזוי ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

10:37: בבפאלו משעמם ממש. אז מה עושים לפני משחקי פוטבול? משתכרים ומתנגשים באוטובוס

10:20: השמלה של תומאס מולר

תומאס מולר ידוע כבחור צבעוני. חלוץ באיירן מינכן הינו ליצן לא קטן, כשבכל הזדמנות מנסה להצחיק את סובביו. חברו לקבוצה, ג'רום בואטנג, העלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה של מולר, שחגג יום הולדת 26, בתלבושת בווארית מסורתית. הבעיה: מולר לא התלבש כגבר, אלא כאישה. בואטנג לא הסביר את פשר התמונה, אלא כתב רק: "יום הולדת שמח".

10:15: לכבוד יום ההולדת, בבאיירן אספו גם את כל השטויות שמולר אוהב לעשות באימונים. בחור מצחיק

10:00: איבוד העשתונות של פרד

חלוץ פלומיננזה, פרד, ידוע כשחקן חם מזג. במיוחד לאחר הפסדים. פלומיננזה הפסידה במשחק האחרון שלה לספורט רסיפה, ואחרי שלא רשמה ניצחון בחמשת משחקיה האחרונים בברזיל (ארבעה הפסדים) בחר פרד להוציא את העצבים שלו על פח תמים בירידה לחדרי ההלבשה. לצערו (ולשמחתכם), הוא נתפס על ידי עדשת המצלמה.

09:51: בישול הבכורה של צ'אבי

צ'אבי ערך את משחק הבכורה שלו בליגה הקטארית במדי קבוצתו אל-סאד בניצחון הגדול 0:4 על אל-מסאימיר. הקשר הוותיק בן ה-35 אמנם לא כבש, אך התכבד בבישול כבר במשחקו הראשון, כששלח כדור חופשי נהדר לרחבה שהסתיים בנגיחה של אחד מחבריו לרשת.

09:11: האוהד החולה של קורינתיאנס

מכירים אוהדים ש"חולים" על הקבוצה שלהם? ג'ון מרק אנדרייטה לקח את המושג הזה צעד אחד קדימה. האוהד השרוף של קורינתיאנס מרותק למיטתו בבית החולים, אך זה לא הפריע לו להגיע למשחק האחרון של קבוצתו, ולצפות בה כשהוא מרותק למיטה מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully