וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס ניצחה 0:1 בחוץ את ריבר פלייט

פרננדו גאגו נפצע כבר אחרי 20 שניות ועל פי הדיווחים קרע את הרצועה ומחליפו, האורוגוואי ניקולאס לודיירו, כבש את השער היחיד במשחק (19) והחזיר את בוקה לפסגת הטבלה, שישה מחזורים לסיום

קרלוס טבס בוקה ג'וניורס. AP
טבס מבסוט/AP

שישה מחזורים לסיום העונה בארגנטינה, בוקה ג'וניורס שבה הלילה (בין ראשון לשני) למקום הראשון בטבלה אחרי שניצחה בסופר קלאסיקו השני והאחרון של העונה את יריבתה השנואה ריבר פלייט 0:1. כעת, בוקה, שרק בשבוע שעבר איבדה את הפסגה בדרמטיות עם הפסד ביתי מול סן לורנסו במשחק העונה, מקדימה את אותה סן לורנסו בשתי נקודות והמאבק על האליפות יימשך עד לרגע האחרון.

25 שניות מפתיחת המשחק הלילה, הקשר הנהדר של בוקה, פרננדו גאגו, צנח אל כר הדשא מבלי שאף אחד נגע בו ועל פי הדיווחים, הוא סובל מקרע ברצועות. עוד פציעה אכזרית לגאגו, שלאורך הקריירה התקשה להישאר בריא. אלא שהפציעה הזו גם הובילה את המאמן רודולפו ארואבארנה לשלוח למגרש כבר בדקה הרביעית את האורוגוואי ניקולאס לודיירו וממש כמו שקרה עם סטיבן נייסמית' במשחק בין אברטון לצ'לסי, זה השתלם במהרה כאשר בדקה ה-19 לודיירו הגיע לריבאונד אחרי התקפה מתפרצת וכבש עם פצצה מתוך הרחבה את השער היחיד במשחק.

ריבר ניסתה ללחוץ, אבל לא ממש היו לה קלים לכך ובוקה האיכותית שמרה על היתרון שלה מול אלופת הליברטדורס המאוכזבת די בקלות, אולי בדרך לאליפות מתוקה במיוחד וראשונה מאז האפרטורה של 2011. אחרי שריבר העיפה את בוקה בשמינית גמר הליברטדורס בדרכה אל התואר, עם אותו משחק זכור שפוצץ בחודש מאי בגלל האוהד שזרק גז פלפל לתוך מנהרת השחקנים, בוקה זכתה לנקמה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully