וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפה מלו: "היינו צריכים להרביץ לבאלוטלי בשביל לעצור אותו"

הקשר הברזילאי ערך בכורה ב-0:1 של אינטר על מילאן והתייחס לחלוץ הבעייתי: "הוא יכול להיות הטוב בעולם אם הוא יסדר את הראש". מנצ'יני: "לקבוצות אחרות סיכויים גבוהים יותר לזכות באליפות, אך נילחם עד לרגע האחרון". מיכאילוביץ': "היינו טובים יותר"

אימג'בנק GettyImages

אינטר לא יכולה הייתה לחלום על פתיחה טובה יותר לעונת 2015/16. הנראזורי, שסיימו את העונה שעברה במקום השמיני המאכזב, פתחו את העונה הנוכחית עם שלושה ניצחונות שהאחרון שבהם היה על היריבה הגדולה מכולן - מילאן. אמש (ראשון) רוברטו מנצ'יני ושחקניו גברו 0:1 על הרוסונרי, ושמרו על המקום הראשון בסרייה A.

שחקני אינטר חוגגים עם פרדי גוארין. AP
ניצחון שייתן ביטחון. שחקני אינטר חוגגים/AP

"הקבוצה עדיין לא אגרסיבית מספיק, אך ככל שיעבור הזמן נתחבר יותר וניראה טוב יותר", הודה מנצ'יני, שהתייחס למשחק הבכורה של פליפה מלו: "אימנתי אותו בגלאטסראיי. הוא שחקן נהדר ומנוסה שיכול לעשות הכול על המגרש. התוצאה הזו תיתן לנו ביטחון רב לקראת ההמשך. אולי לקבוצות אחרות סיכויים גבוהים יותר לזכות באליפות, אבל אנחנו אינטר ונילחם על התואר עד לרגע האחרון".

"אני מאוד שמח", הודה פליפה מלו. "זה היה ניצחון חשוב לקראת דרך ארוכה. הדרבי בין שתי הקבוצות האלו תמיד פיזי מאוד. אני לא חושב שהגיע לי הכרטיס הצהוב שספגתי, אבל הייתי מוכן לספוג עוד אחד בשביל הקבוצה. באלוטלי? הוא יכול להיות אחד השחקנים הטובים בעולם אם הוא יסדר את הראש. בשביל לעצור אותו, צריך להרביץ לו קצת וזה מה שעשינו".

"היינו טובים יותר מאינטר", ציין המאמן המאוכזב סינישה מיכאילוביץ'. "אני לא כועס, אלא רק מצטער על התוצאה. השחקנים שלי נראו טוב וזה משמח אותי. באלוטלי יכול לעזור לנו מאוד. זה עוד מוקדם בשביל לדעת איך הוא יתאקלם. בכל מקרה, אני מקווה שימשיך לעבוד קשה כדי שישתלב במהרה".

"הגיע לנו לנצח במשחק הזה", אמר ריקרדו מונטוליבו מן העבר השני. "אם יש קבוצה אחת שהייתה ראויה לאסוף את שלוש הנקודות מהמשחק הזה זו מילאן. הכניסה של באלוטלי למשחק הייתה חשובה. זה המריו שאנחנו רוצים לראות. הוא צריך זמן להסתגל, אבל אני מאמין שיהיה בסדר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מילאן מריו באלוטלי. רויטרס
זכה למחמאות. מריו באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully