וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין צפוי להמשיך כמאמן נבחרת ישראל

באיגוד מרוצים מאוד מהעבודה של המאמן הלאומי והוא יאמן את הנבחרת גם לקראת יורובאסקט 2017. לאיגוד הכדורסל ניתנת האפשרות להגיש בקשה לארח את הטורניר הקדם אולימפי בשנה הבאה

צילום: יהונתן אליהו, עריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל סיימה הערב (ראשון) את דרכה באליפות אירופה 2015 עם תבוסה קשה 82:52 לאיטליה בשמינית הגמר, דווקא אחרי אחד הטורנירים היותר חיוביים שניפקו שחקני הנבחרת בשנים האחרונות. שחקני הנבחרת ינחתו מחר בארץ, ללא יוגב אוחיון ודגן יבזורי שיחברו למכבי תל אביב בצרפת, דיאור פישר ורוברט רות'בארט שיישאר ללון בצרפת עד לצאת החג.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. AP
אדלשטיין במשחק הערב/AP

אם לא תהיה הפתעה גדולה המאמן הלאומי ארז אדלשטיין ימשיך לקמפיין נוסף בנבחרת. בקרב בכירי איגוד הכדורסל קיימת הערכה חיובית מאוד על פעילותו של המאמן הלאומי, ועל המסירות שלו לתפקיד, וכן רואים בתוצאות של הנבחרת באליפות עמידה ביעדים ואף יותר מכך. באיגוד אף מרוצים ממערכת היחסים המצוינת שיש למאמן עם המנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון.

אדלשטיין יגיש בעוד מספר שבועות דוח להנהלת האיגוד, כפי שנהוג בשנים האחרונות, ולאחריו ייערך דיון בנושא הקמפיין, כולל הסקת מסקנות של דברים שצריך לעשות אחרת. אחד הדברים שבאיגוד הכדורסל צפויים לדרוש הוא הארכת תקופת ההכנות, והעובדה שליגת העל תסתיים בעונה הבאה בשבוע השני של יוני צפויה לעזור להם בדרישה זו.

במקביל, עומדת בפני האיגוד האפשרות להגיש בקשה לארח את הטורניר הקדם אולימפי בחודש יולי הבא. מלבד הנבחרות שתעפלנה מאליפויות היבשות השונות, יצטרפו שלוש נבחרות מארחות לניסיון להעפיל למשחקים האולימפיים בריו. באיגוד כבר ניסו לבצע מהלכים דומים בעבר, כשהגישו בקשה לקבל כרטיס חופשי לאליפות העולם בשנה שעברה, וייתכן מאוד כי תעשה פנייה לארח את הטורניר בן השבוע בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully