וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה ניצחה 1:2 את מיינץ, 1:3 לברמן מול הופנהיים

קלאס יאן הונטלאר החמיץ פנדל (4), אבל הצליח לכבוש את שער הניצחון (61) ולסדר לרויאל בלוז ניצחון בית ראשון העונה. בכורה מחודשת ובישול לקלאודיו פיסארו ב-1:3 של ורדר ברמן מול הופנהיים

שחקני ורדר ברמן חוגגים, אנתוני אוג'ה מוריד חולצה, קלאודיו פיסארו מאחור. רויטרס
ורדר ברמן באקסטזה. אנתוני אוג'ה מוריד חולצה, קלאודיו פיסארו חוגג מאחור/רויטרס

חמש קבוצות עדיין לא ניצחו העונה בבונדסליגה, ואחת מהן היא הופנהיים, שהערב (ראשון) ספגה פעמיים בתוספת הזמן והפסידה 3:1 בביתה לוורדר ברמן. בהמשך תוכל מיינץ להתקדם למקום השלישי, אבל לשם כך היא צריכה לנצח בחוץ את שאלקה.

הופנהיים - ורדר ברמן 3:1

איזו דרמה בריין נקר ארנה. הופנהיים לא ניצחה את ורדר ברמן בבית מאז 2010 ועדיין לא ניצחה העונה. שני הנתונים הללו לא השתנו הערב. אדוארדו ורגאס אמנם חגג שער בכורה בקבוצתו החדשה כשהשווה בדקה ה-49, שלוש דקות אחרי שנכנס כמחליף, אבל ורדר ברמן, שהוליכה משער של זלטקו יונוזוביץ' (45) ידעה להכריע. קלאודיו פיסארו הפרואני, שחזר למדי ברמן ונכנס כמחליף בדקה ה-82, ביצע מהלך נהדר בתוך הרחבה והכין לאנתוני אוג'ה שגלגל פנימה בדקה השנייה של תוספת הזמן. לירוקים היה זמן לשער נוסף, כשיונוזוביץ' השלים צמד מזווית קשה בצד שמאל. ברמן עם שבע נקודות, הופנהיים רק עם אחת.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. AP
כיפר על החמצת הפנדל. הונטלאר/AP

שאלקה - מיינץ 1:2

הרויאל בלוז פתחו את העונה בצורה נהדרת עם 0:3 על ורדר ברמן בחוץ, אלא שמאז השיגו רק נקודה אחת בשני מחזורים והובסו 3:0 מול וולפסבורג במחזור השלישי. הערב הצליחה שאלקה לרשום את ניצחון הבית הראשון לעונת 2015/16 עם 1:2 קשה מול מיינץ, שפתחה את העונה עם מאזן של שש נקודות.

שאלקה הגיעה להזדמנות גדולה כבר בדקה הרביעית. דניאל גרוזינסקי ביצע עבירה בתוך הרחבה והקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר קיבלה פנדל. קלאס יאן הונטלאר, דווקא הוא מכולם, החמיץ מהנקודה הלבנה. שאלקה הצליחה בכל זאת לכבוש ראשונה כשבדקה ה-37 עלה ג'ואל מאטיפ לנגיחה ודייק לאחר בישול של יוהאנס גייס. היתרון החזיק מעמד חמש דקות בדיוק ובדקה ה-42 יונוס מאלי כבש את השוויון וקבע 1:1. ומי בסופו של דבר נתן לשאלקה את שלוש הנקודות? לא אחר מאשר הונטלאר בעצמו, כשכבש בדקה ה-61 וקבע 1:2, שהחזיק מעמד עד הסיום.

אוהדי שאלקה עם שלט נגד יוליאן דראקסלר: "חזיר מלוכלך". Mika Volkmann, GettyImages
אוהדי שאלקה עם שלט נגד דראקסלר/GettyImages, Mika Volkmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully