וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לסטר במקום השני אחרי קאמבק אדיר ב-2:3 על אסטון וילה

פתיחת העונה הנהדרת של ראניירי נמשכת: גריליש וחיל כבשו בבעיטות מרחוק והעניקו לאורחים 0:2, אבל דה לאט (72), ורדי (82) ודייר (89) ביצעו מהפך דרמטי. 0:1 לטוטנהאם על סנדרלנד

המחזור החמישי בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם ניצחון הבכורה של טוטנהאם, שחזרה עם 0:1 מאצטדיון האור של סנדרלנד. לאחר מכן, לסטר סיטי חזרה למקום השני בזכות קאמבק גדול וניצחון 2:3 על אסטון וילה.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי תקציר לסטר סיטי - אסטון וילה 2:3. one
איזה מהפך. ג'יימי ורדי/one

לסטר סיטי - אסטון וילה 2:3

פתיחת העונה הפנטסטית של קלאודיו ראניירי נמשכת. אסטון וילה נראתה בדרך לניצחון שני העונה כשהוליכה משתי בעיטות נפלאות מרחוק של ג'ק גריליש הצעיר (39) והספרדי קרלס חיל (63), אבל אז החל הקאמבק של לסטר. ריאד מחרז הנהדר, שהיתל ללא הרף בשחקני אסטון וילה, בישל בדקה ה-72 לריצ'י דה לאט. הכדור הורחק קצת מאחורי הקו, וצוות השיפוט נעזר בטכנולוגיית קו השער כדי לאשר. 10 דקות לאחר מכן היה זה ג'יימי ורדי שגלש והקפיץ את הקהל עם השוויון, אבל טירוף החושים גבר בדקה ה-89. מחרז הרים לתוך הרחבה והמחליף ניית'ן דייר הקדים את בראד גוזאן, נפגע ואיכשהו כבש. שער בכורה למושאל מסוונסי, שהחזיר את לסטר למקום השני עם קאמבק נהדר.

ריאן מייסון שחקן טוטנהאם כובש ונפצע מול סנדרלנד. Mark Runnacles, GettyImages
הקריב את גופו כדי להביא ניצחון. ריאן מייסון כובש/GettyImages, Mark Runnacles

סנדרלנד - טוטנהאם 1:0

ברכות לתרנגולים, שאחרי הפסד אחד ושלוש תוצאות תיקו הצליחו להשיג ניצחון ראשון לעונת 2015/16. מאוריסיו פוצ'טינו ביצע שלושה שינויים בהרכב והעניק הופעת בכורה לרכש הנוצץ יונג מין סון, אבל הדרום קוריאני שהגיע מלברקוזן בזבז שתי הזדמנויות אליהן הגיע ואחרי שירד לספסל ראה את ריאן מייסון הצעיר מכריע את המשחק אחרי עבודת הכנה יפה של המחליף אריק לאמלה בדקה ה-82. מייסון נפצע תוך כדי מהלך כיבוש השער לאחר שהתנגש בשוער קוסטל פנטילימון, והוא הורד על אלונקה והוחלף. סנדרלנד האחרונה נותרה עם שתי נקודות בלבד, עדיין ללא ניצחון בחמישה מחזורים, ויכולה להצטער על שלא ניצלה מחצית ראשונה טובה, בשיאה ג'רמיין דפו נעצר בקורה (26) ופספס הזדמנות לנצח את האקסית.

עוד באותו נושא

תקצירי המחזור השלישי בליגה האנגלית

לכתבה המלאה
ג'רמיין דפו שחקן סנדרלנד. GettyImages
הייתה לו סיבה טובה לתפוס את הראש. ג'רמיין דפו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully