וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רביעייה למארסיי, ראן במקום השני, מונאקו חזרה לנצח

מנדי כבש שער נהדר, אלסנדריני הוסיף צמד ובטשואי השלים את ה-1:4 של מארסיי על באסטיה. 0:2 בדרבי על נאנט הציב את ראן כסגנית, פנדל של פאביניו העניק למונאקו 0:1 על גאזלק אז'קסיו

שחקני מארסיי חוגגים עם בנג'מין מנדי (במרכז). רויטרס
פתח את החגיגה של מארסיי עם שער גדול. בנג'מין מנדי חוגג/רויטרס

המחזור החמישי בצרפת הסתיים הערב (ראשון) עם משחקה של מארסיי, שהביסה 1:4 בסטאד ולודרום את באסטיה. ראן עלתה למקום השני עם 0:2 בדרבי על נאנט, מונאקו השיגה שלוש נקודות עם 0:1 דחוק על נועלת הטבלה גאזלק אז'קסיו.

מארסיי - באסטיה 1:4

במשחקו הביתי הראשון כמאמן מארסיי חגג מיצ'ל עם שישייה, הפעם שחקניו הסתפקו ברביעייה. לוקאס סילבה, הקשר הברזילאי המושאל מריאל מדריד, ערך בכורה בהרכב וראה את המגן בנג'מין מנדי מפציץ למשקוף ופנימה בדקה ה-15. לאחר ההפסקה היו אלה רומן אלסנדריני ומישי בטשואי שהשתלטו על העניינים. הקשר כבש בדקה ה-46 אחרי דאבל פס עם הבלגי והשלים צמד בדקה ה-66, ארבע דקות לפני שבטשואי כבש בעצמו אחרי כדור רוחב של מנדי. באסטיה הצליחה רק לצמק בדקה ה-79, עם נגיחה של לא אחר מאשר ברנדאו, אקס מארסיי שכבש שער ראשון אחרי שנה וחצי.

שחקן מונאקו, פאביניו. GettyImages
הביא שלוש נקודות. פאביניו/GettyImages

גאזלק אז'קסיו - מונאקו 1:0

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה מהנסיכות אספה שלוש נקודות במגרשה הביתי הקטנטן של העולה החדשה, שסופרת ארבעה הפסדים רצופים ועדיין ממתינה לשער בכורה ולניצחון היסטורי בליג 1. לגאזלק אז'קסיו היו כמה וכמה מצבים טובים, אבל היא לא הצליחה להכניע את דניאל סובאשיץ' ומנגד מונאקו הסתפקה בפנדל מדויק של הברזילאי פאביניו בדקה ה-17 כדי לצאת עם הניצחון. גאזלק היא הקבוצה השלישית בתולדות הליגה שלא הצליחה לכבוש אפילו שער אחד בחמשת מחזורי הפתיחה (קדמו לה אנטיב ב-1938/39 ומץ ב-1998/99).

נאנט - ראן 2:0

ניצחון רביעי בחמישה משחקים לקבוצה של פיליפ מונטנייה, שעלתה למקום השני בזכות שלוש הנקודות בדרבי של ברטון. הברזילאי הצעיר אדריאן הותיר את נאנט ב-10 שחקנים כשהורחק בדקה ה-52, וכוכבה של ראן, פול ז'ורז' אנטפ, ניצל זאת כדי לדחוק מקרוב בדקה ה-67. גם קולביין סיגתורסון האיסלנדי הורחק בדקה ה-78, וגם על האדום הזו שילמה נאנט בספיגה מרגלי ג'ובאני סיו בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully