וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דאבור הציל נקודה לגראסהופרס, בכורה לייני במדי ויטסה

חלוץ גראסהופרס הקפיץ את השישי שלו העונה וקבע 3:3 מול לוצרן בדקה ה-87, חברו לשעבר ממכבי תל אביב נכנס בדקה ה-46 ושיחק לראשונה בהולנד, בהפסד 2:1 לאוטרכט. ניצחונות לגדיר ושיש

שרן ייני שחקן ויטסה ארנהיים. GettyImages
שיחק לראשונה. שרן ייני/GettyImages

מונס דאבור הציל היום (ראשון) נקודה לגראסהופרס, כאשר כבש את שער הליגה השישי שלו העונה בשוויץ והשווה ל-3:3 בדקה ה-87 של משחק החוץ מול לוצרן במחזור השמיני. המארחת הוליכה 2:3 עם צמד של מלך שערי הליגה דריו לסקאנו, אבל שלוש דקות לסיום היה זה חלוץ נבחרת ישראל שהקפיץ מעל השוער דויד ציבונג וקבע חלוקת נקודות. דאבור השלים 90 דקות. גראסהופרס כעת עם 17 נקודות במקום השני, שבע פחות מבאזל שנותרה מושלמת אחרי שמונה מחזורים.

* שרן ייני ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי ויטסה, אבל היה שותף להפסד 2:1 במגרשה של אוטרכט. הרכש ממכבי תל אביב, שסבל מפציעה בטרום העונה ולא שיחק עד כה, נכנס בפתיחת המחצית השנייה לקישור האחורי במקום הגאורגי ואלרי קזיאשווילי, אבל בארט רמסלאר כבש בדקה ה-51 והעניק לאוטרכט ניצחון. ויטסה נותרה עם שבע נקודות אחרי חמישה משחקים.

* מוחמד גדיר שיחק 90 דקות בהרכב לוקרן, שנחלצה מהמקום הלפני אחרון בזכות ניצחון חוץ מפתיע 0:1 על סטנדרד ליאז'. הבלם השוויצרי מיאט מאריץ' כבש את שער הניצחון בדקה ה-86 והעלה את לוקרן למקום ה-10.

* גל שיש השלים 90 דקות בהרכבה של וולין לוצק, שניצחה 1:2 בחוץ את צ'רנומורץ אודסה ועלתה למקום הרביעי באוקראינה עם 14 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* לוטם זינו ישב על הספסל של תון ולא שותף ב-3:3 השני של היום בליגה השוויצרית, שקבוצתו כפתה בחוץ מול ציריך עם שער של סימון ראפ בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully