וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי: "איזו דרך להתחיל". ואן חאל: "שער יפהפה". יאנג: "הוא מדבר על המגרש"

ה-1:3 של מנצ'סטר יונייטד על ליברפול? באנגליה התמוגגו משער הבכורה היפהפה של מרסיאל, שהזכיר את השער של הנרי במדי ארסנל (וידאו בפנים). שחקן העבר הצרפתי: "אהבתי מאוד את הסיומת". בלינד: "שמח בשבילו"

one

רכישתו של אנטוני מרסיאל ממונאקו עשויה לעלות למנצ'סטר יונייטד עד 80 מיליון יורו (בהתאם לבונוסים), סכום חסר תקדים, שרבים לא האמינו ששולם עבור שחקן אנונימי יחסית. רבים הרימו גבה כשהשדים האדומים החליטו להחתים את הקיצוני הצרפתי, שערך אמש (שבת) את הופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, ב-1:3 על ליברפול, ואף כבש שער יפהפה.

מרסיאל קיבל את הכדור במקום האהוב עליו - אגף שמאל - ועשה את הדבר האהוב עליו - לכדרר. הוא עבר שחקן אחד, חדר לאמצע, נכנס לרחבה, עבר את מרטין שקרטל באין-מפריע וברגל ימין שלח בעיטה חכמה לרשת של סימון מיניולה, שער שהזכיר לרבים את הביצוע של תיירי הנרי במדי ארסנל מול ליברפול בעונת 2003/4, כשגם אז החלוץ הצרפתי סיים מבצע אישי נאה עם בעיטה חדה לרשת.

"אני קורא לזה 'להקפיא את השוער'", אמר הנרי כשנשאל על השער. "אהבתי מאוד את הסיומת שלו. פשוט ביצוע נהדר. זו דרך נפלאה להתחיל במנצ'סטר יונייטד". "אני מאוד שמח בשבילו", אמר דיילי בלינד שכבש גם הוא שער נהדר. "הוא חדש בקבוצה והשער הזה יעזור לו מאוד. איזה שער זה היה". "הוא עדיין לא יודע אנגלית, אנחנו נעזרים במורגן (שניידרלין) שיתרגם לנו", אמר אשלי יאנג. "אבל הוא מדבר מספיק על המגרש וזה כל מה שאנחנו צריכים". גם המאמן לואי ואן חאל החמיא לשחקן הצעיר: "הוא עשה עבודה טובה. הוא הבקיע שער יפהפה והוכיח שהוא יכול לשחק בפרמיירליג".

הנרי מול מרסיאל: איזה ביצוע יפה יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully