וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבני יהודה: "אנחנו מקבלים גול אחד ומתפרקים"

13.9.2015 / 10:09

הניצחון על מכבי חיפה כבר נשכח, ובבני יהודה חוששים: "אם לא יחול שיפור משמעותי בשני חלקי המגרש, ניאבק שוב נגד הירידה". חלוץ גנאי בן 20 מועמד, אך הגעתו למבחנים מתעכבת בשל בעיות בהסדרת הוויזה

one

בני יהודה נוצחה אמש 3:1 בידי מכבי פתח תקוה, רשמה הפסד שני ברציפות והשכיחה את הניצחון הגדול על מכבי חיפה במחזור פתיחת העונה. בקבוצה הביעו אכזבה גדולה מספיגת השערים, שלתחושת אנשי המועדון היו קלים מדי. "אם לא יחול שיפור משמעותי, בשני חלקי המגרש, ייגזר עלינו שוב להיאבק בתחתית נגד הירידה", אמר גורם במועדון.

שחקן בקבוצה אמר: "הגענו מאוד מוכנים למשחק. חבל מאוד על ההפסד הזה, בעיקר כי המחצית הראשונה הייתה אולי המחצית הכי טובה שלנו העונה. הגענו להמון מצבים ואפילו כבשנו אחד. חבל שלא ניצלנו את זה. מצד שני אנחנו מקבלים גול אחד ומתפרקים. נצטרך לעבוד על זה לקראת ההמשך".

המאמן יוסי אבוקסיס ביצע שינויים רבים בהרכב, לעומת משחק ההפסד להפועל עכו במחזור השני, אך גם צירופו של סארי פלאח לחלק האחורי לא הצליח לייצב את ההגנה. בצוות המקצועי מבקשים לצרף גם חלוץ זר חופשי, שיכול להירשם גם לאחר תום מועד ההעברות שחל השבוע.

מי שנמצא כעת על הפרק, הוא החלוץ הגנאי הצעיר אדם עבדול בסיט (20) ששיחק בעונה שעברה בפרי סטייט סטארס מהליגה הבכירה בדרום אפריקה, וכבש שני שערים בשבעה משחקים בהם נטל חלק. הגעתו למבחנים בארץ מתעכבת בשל בעיות בהוצאת הוויזה לישראל. הגנאי הצעיר חתם לאחרונה בקבוצה הטורקית גירסונפור, אולם ביטל את חוזהו ושוב הפך לשחקן חופשי.

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
השינויים בהרכב לא עזרו. אבוקסיס/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully