וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האתלטית שהפכה לנערת ליווי, השער היפהפה של ראול

סוזי פייבור המילטון ייצגה את ארה"ב בשלוש אולימפיאדות, אך בשנים האחרונות עברה ללאס וגאס, שם היא גובה 600 דולר עבור שעת עבודה. החלוץ הספרדי בן ה-38 בביצוע מרשים וגם: אנדרו וויגינס מנסה לשיר ראפ

עריכת וידאו: מרום שפיצר

11:08: ובינתיים בליגה השנייה בברזיל...

10:10: האתלטית שהפכה לנערת ליווי

סוזי פייבור המילטון, האתלטית האמריקאית שייצגה את מדינתה בשלוש אולימפיאדות והפכה בשנים שלאחר מכן לנערת ליווי, חושפת ספר חדש, ובו הסיבה לבחירה שלה במקצוע העתיק בעולם. המילטון, שזכורה לרבים כשנפלה במהלך ריצה למרחק 1,500 מטרים באולימפיאדת סידני, עובדת כיצאנית בעיר החטאים, לאס וגאס, שם היא גובה כ-600 דולרים עבור שעת עבודה.

בארצות הברית ניסו לעזור להמילטון, שדחתה את ההצעות פעם אחר פעם. "הרגשתי שאין לי ברירה", כתבה המילטון. "אבל עכשיו כשהספר יצא אני מרגישה שמדובר במשהו חיובי".

סוזי פייבור המילטון. אינסטגרם, אתר רשמי
הוציאה ספר בנושא. סוזי פייבור המילטון/אתר רשמי, אינסטגרם
האצנית האמריקאית סוזי פייבור המילטון. Stu Forster, GettyImages
על המסלול. פייבור המילטון/GettyImages, Stu Forster

09:55: שער יפהפה של ראול

החלוץ הספרדי האגדי, ראול, אמנם כבר בן 38 וכבר מזמן לא משחק ברמות הגבוהות, אך כדורגל הוא לא שכח לשחק. ראול, המשחק בניו יורק קוסמוס האמריקאית (משחקת בליגת המשנה) כבש שער יפהפה עבור קבוצתו, שער שמזכיר את ימיו הגדולים של החלוץ הוותיק.

09:33: אנדרו וויגינס מנסה לשיר ראפ

אנדרו וויגינס נבחר לכישרון ענק. הבחירה הראשונה בדראפט ומי שנבחר לרוקי השנה בעונה שעברה ניסה להפגין כישורים גם מחוץ לפרקט, כשקיבל לידיו מיקרופון, אך נראה כי כישורי השירה שלו רחוקים מאוד מכישוריו על המגרש. אולי כדאי לו להתרכז רק בכדורסל.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully