וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דריק באיירס חתם לעונה

15.9.2015 / 19:01

הפורוורד האמריקאי הוותיק (2.01, 31), ששיחק בעברו עם אלבה ברלין ביורוליג והחליף 14 קבוצות בשמונה עונות, ישלים את הסגל של הכתומים

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ברני ארדוב
הסגל הושלם. שרון דרוקר/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון השלימה היום (ראשון) את הסגל לקראת העונה הקרובה כשצירפה את הפורוורד האמריקאי דריק באיירס, ששיחק בעונה שעברה בסביליה הספרדית. הכתומים התאמנו בשלושת השבועות האחרונים עם שלושה זרים בלבד, כשבינתיים עמלו בהנהלה על גיוס כספים להחתמת זר אחרון, ובימים האחרונים הושג הכסף כדי לצרף את באיירס. השחקן היה מועמד למספר קבוצות בישראל בשנים האחרונות, אך הקבוצה של שרון דרוקר, שתשחק העונה ביורופקאפ, תהיה הראשונה לצרפו. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לקבוצה הוא גל איתן, שמתאמן עם הכתומים ומרשים.

באיירס (2.01, 31) הוא בוגר אוניברסיטת ונדרבילט משנת 2007 שנבחר בדראפט ה-NBA באותה שנה במקום ה-42 על ידי פורטלנד אך לא עשה את הסגל הסופי. את הטיול שלו באירופה החל בקלן הגרמנית בעונת 2007/8, נחתך מהקבוצה ועבר לרואן עמה שיחק משחק אחד ביורוליג. אחרי עונה אחת בליגת הפיתוח הגיע בעונת 2009/10 בחזרה לגרמניה לאלבה ברלין, נחתך מהקבוצה וסיים את העונה בפנליניוס היוונית. את עונת 2011/12 פתח באיירס בשולה הצרפתית, נחתך מהקבוצה והגיע לליגת הפיתוח של ה-NBA שוב, רק שהפעם זכה לקריאה מסן אנטוניו לקראת סיום העונה ורשם 5 נקודות ו-5.5 ריבאונדים בשני משחקים.

בתחילת עונת 2012/13 שב הפורוורד האמריקאי לאלבה ברלין ששיחקה ביורוליג ורשם במדיה 6.7 נקודות ו-2.9 ריבאונדים ב-18 משחקים. למרות ההצלחה, את העונה שלאחר מכן פתח רק בינואר, ונחתך מבלי ששיחק בקרסאני אוקטיבר. את העונה סיים במונס הבלגית. את העונה שעברה העביר בסביליה מספרד ורשם 7.9 נקודות ו-3 ריבאונדים למשחק בליגה הספרדית.

הסגל של שרון דרוקר בראשון לציון כולל את הזרים כריס רייט, מארק ליונס ודריל מונרו לצד הישראלים שון דאוסון, ניצן חנוכי, טוני יאנגר, אבי בן שימול, גולן גוט ועידן זלמנסון.

בנוסף, הקבוצה הודיעה היום על נותן חסות חדש, Rand Media, חברה המייצגת את אחת הטכנולוגיות המודרניות בתחום הטלוויזיה דרך האינטרנט. מעתה תיקרא הקבוצה מכבי Rand Media ראשון לציון, כאשר החברה תחליף את "דלתות פנדור", שנתנה חסות למועדון בשלוש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully