וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בנימין: "רואים שיש ברעננה קבוצה טובה וחזקה. נשתפר עם הזמן"

למרות ה-3:2 מול הפועל באר שבע, קשר הפועל רעננה אופטימי: "נעשה שיעורי הבית ונקווה שבפעם הבאה זה לא יקרה". לקראת מכבי תל אביב: "כל משחק הוא משחק קשה. סילבס יכין אותנו בצורה טובה"

one

הפועל רעננה רשמה אמש (שבת) את הפסד הליגה הראשון שלה, לאחר שנוצחה בביתה 3:2 על ידי הפועל באר שבע עמוסת הכוכבים. ברעננה יצאו מאוכזבים כמובן מאיבוד הנקודות, אך נשמעו גם קולות של אופטימיות, בעיקר בשל השתלבותם של שלושת שחקני הרכש החדשים, עידו לוי, רנה מיחליץ' וברק בדש, כאשר מיחליץ' ובדש קיבלו מחמאות על הופעת בכורה מוצלחת בחלק הקדמי. ברעננה הביעו אכזבה מספיגת שלושת השערים, כמות שאינה אופיינית לקבוצה, שבעונה שעברה ספגה הכי פחות שערים בליגת העל למעט האלופה מכבי תל אביב.

"לא מנחם אותנו לסיים את המשחק הזה עם מחמאות", אמר קשר הקבוצה בן בנימין. "ההפסד הזה מאוד מאכזב מבחינתנו, אבל רואים שיש כאן קבוצה טובה וחזקה ואנחנו נשתפר עם הזמן ונהיה יותר מתואמים. אין סיבה שלא הוצאנו תיקו ואפילו ניצחון, באמת האמנו בזה, אחרת לא היינו עולים לשחק. עלינו במטרה לנצח ומאוד מאכזב שקיבלנו שלושה שערים ממצבים נייחים. נעשה שיעורי הבית ונקווה שבפעם הבאה זה לא יקרה".

על משחק ההגנה של הקבוצה אמר בנימין: "אין ספק שאנחנו סופגים שערים שאנחנו לא צריכים לקבל, נעבוד על זה יחד ונשפר את זה, אני בטוח. הצטרפו מספר שחקנים חדשים לקבוצה אז ככל שיעבור הזמן נהיה יותר מתואמים". במחזור הבא מצפה לקבוצה משחק החוץ הכי קשה שיש נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, אך הקשר אינו חושש: "אני חושב שכל משחק הוא משחק קשה, אם זה מכבי תל אביב ואם זה נגד הפועל כפר סבא. אנחנו נבוא כמו בכל משחק להוציא נקודות, חיים (סילבס, ר.ב) יכין אותנו בצורה טובה ואני מאמין שגם נגד מכבי תל אביב נעמוד בצורה שווה".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא חוששים. אוהדי מכבי תל אביב בבלומפילד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully