וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "היינו זקוקים למסי, העדפתי לא לסכן אותו"

מאמן ברצלונה הסביר את ספסול הפרעוש, שכבש את שער הניצחון מול ריאל מדריד, בעומס שנפל עליו לאור לידת בנו. אינייסטה: "מסי לא כעס, עבודת הצוות היא מה שמקדם אותנו"

ליאונל מסי ברצלונה. GettyImages
אינייסטה: "מסי לא כעס על הספסול"/GettyImages

ברצלונה שמרה אתמול (שבת) על מאזן מושלם בליגה, עם ניצחון 1:2 על אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון אחרי מהפך ושער ניצחון של ליאו מסי. הפרעוש, שהפך השבוע לאב בפעם השניה, החל את המשחק על הספסל ונכנס רק בדקה ה-60, אך כבש בדקה ה-77 את שער הניצחון שסידר ללואיס אנריקה מהפך.

"דיברתי עם ליאו היום, הוא חשוב מאוד לקבוצה והכושר שלו הוא המפתח, מכיוון שככל שיוכל לשחק יותר כך עדיף עבורנו", הסביר מאמן האלופה את הספסול של הכוכב, שבשנה שעברה זעם על ההחלטה שלא לפתוח איתו מול ריאל סוסיאדד. "היה עדיף לא לקחת סיכונים, היינו זקוקים לו במחצית השניה".

לואיס אנריקה החמיא ליריבה, אך בעיקר לקבוצתו, ואמר: "שני הצדדים רצו לנצח, אבל אנחנו שיחקנו ברמה מאוד גבוהה. אם אתלטיקו יצרה מספר קטן כל כך של מצבים נגדנו, זה מראה שהיינו מרוכזים מאוד. היינו טובים גם בהגנה וגם בהתקפה.

קפטן ברצלונה, אנדרס אינייסטה, הוסיף כי "ליאו הוא שחקן מיוחד שעושה את ההבדל, והיום הוא עשה אותנו שמחים פעם נוספת". הוא טען כי מסי לא כעס על הספסול: "זה נורמלי, אחרי המסע שלו והימים האחרונים. בסופו של דבר, עבודת הצוות היא מה שמקדם את הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully