וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר השתווה לרוקי מרציאנו, והודיע על פרישה מאגרוף

אחד המתאגרפים הגדולים בהיסטוריה הודיע על פרישה בגיל 38 לאחר שהשתווה למתאגרף האגדי (0:49) כשניצח גם את אנדרה ברטו: "הייתי אלוף במשך 18 שנים, הגיע הזמן שאפנה את הבמה לדור הצעיר"

פלויד מייוות'ר, מתאגרף אמריקאי. GettyImages
שמר על המאזן המושלם. פלויד מייוות'ר מכה את אנדרה ברטו/GettyImages

אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים והגדול ביותר בדור הנוכחי, פלויד מייוות'ר האמריקאי, רשם הבוקר (ראשון) את ניצחונות ה-49 בקריירה (לעומת אפס הפסדים), כשגבר על אנדרה ברטו לאחר 12 סיבובים בהחלטה פה אחד של השופטים (111:117, 110:118, 108:120) ובכך השתווה לרוקי מרציאנו האגדי (נלחם במשקל כבד), שגם כן החזיק במאזן 0:49.

מייוות'ר, הידוע בסגנון ההגנתי שלו, הגיע לקרב לאחר שניצח במאי האחרון את מני פאקיאו במה שהוגדר כ"קרב המאה". הוא שלט בקרב ללא עוררין, הציג תוכנית משחק מושלמת ולא נתן ליריבו מנוחה. הוא עשה בדיוק את מה שהיה צריך סיבוב אחרי סיבוב, הציג משמעת טקטית מרשימה ובסופו של דבר ניצח בקרב על פי החלטתם של שלושת השופטים.

המתאגרף הוותיק היה יעיל יותר מיריבו, עם 232 פגיעות מ-410 ניסיונות (56 אחוזים) לעומת 83 פגיעות מ-495 ניסיונות (16 אחוזים) של יריבו, שניסה למצוא את הנוקאאוט לקראת סיום הקרב, אך לא יכול היה לסגנון הנהדר של יריבו, שהצליח להגן מפני כמעט כל מכה ששלח ברטו.

עוד לפני הקרב הודיע מייוות'ר כי יפרוש, אך רבים האמינו שהוא ימשיך לקרב ה-50 בקריירה שלו. בסופו של דבר הודיע האמריקאי כי הוא אכן תולה את הכפפות. "אני נרגש ומודיע על סיום דרכי בעולם האגרוף", אמר מייוות'ר. "הייתי האלוף במשך 18 שנים והגיע הזמן שאפנה את הבמה לצעירים. אני הטוב ביותר שהיה בענף הזה".

"מאני" הוסיף: "אני לא רוצה לדרג את עצמי, אבל אני הכי טוב שיש באגרוף. שברתי כל שיא אפשרי. אולי בעתיד מישהו ישבור גם את השיאים של פלויד מייוות'ר".

די ג'יי טייסטו, לוק ווילסון. GettyImages
סוללת כוכבים. די ג'יי טייסטו עם לוק ווילסון/GettyImages
מטה וורלד פיס, כדורסלן אמריקאי. GettyImages
גם הוא היה שם. מטה וורלד פיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully