וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "היינו חסרי מזל. המשחק מול צ'לסי יהיה שונה לגמרי"

מאמן מכבי תל אביב התאכזב מהתיקו בקרית שמונה: "במחצית הראשונה לא היינו מאורגנים, בשנייה שיחקנו טוב". הכובש גל אלברמן הוסיף: "הייתי מעדיף ששני שחקנים אחרים יכבשו, וננצח"

מכבי תל אביב איבדה נקודות ראשונות העונה כאשר נאלצה להסתפק בתיקו 1:1 בחוץ מול עירוני קרית שמונה, סגניתה בעונה שעברה, במשחק שנעל את המחזור השלישי הערב (שבת). הקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ' לא הייתה טובה במחצית הראשונה וגם ספגה מראשו של קאסיו פרננדס אחרי טעות קשה של השוער הצעיר והחדש פרדראג ראיקוביץ', אולם במחצית השנייה חל שיפור משמעותי אצל האלופה וגל אלברמן הצליח להשוות לפני שהחלוץ החדש, דיאן ראדוניץ', החמיץ בדקות הסיום שני מצבים קורצים להכריע את המשחק. כעת תצא מכבי תל אביב ללונדון, למשחק במחזור הראשון של ליגת האלופות מול צ'לסי.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', אמר: "שיחקנו שתי מחציות שונות, לא היינו מאורגנים במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו טוב והיינו חסרי מזל. החמצנו כמה מצבים טובים והם כבשו מטעות שלנו. אבל זו היסטוריה. המשחק מול צ'לסי יהיה שונה לגמרי. היום התחרנו בליגה הישראלית, אבל עכשיו מצפה לנו משחק גדול ואנחנו צריכים להיות מוכנים לקראת המשחק מול אחת הקבוצות החשובות בעולם".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ועכשיו, צ'לסי. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

הכובש גל אלברמן הוסיף: "התכוננו למשחק ולא כל כך ביצענו במחצית הראשונה את מה שעבדנו עליו. כשנצמדנו לתכנית המשחק בחצי השני זה נראה אחרת. חבל, אם היינו עושים את מה שעבדנו עליו בכל 90 הדקות, אני בטוח שהתוצאה הייתה אחרת. אנחנו מספיק מנוסים כדי לעשות את ההפרדה בין המסגרות. ההתמודדות בצ'מפיונס הולכת להיות אחרת. לא הייתה השפעה לצ'מפיונס על המשחק הזה, באנו מרוכזים ועכשיו אנחנו חושבים על המשחק הבא. הייתי מעדיף ששני שחקנים אחרים יכבשו וננצח".

הבלם טל בן חיים סיכם: "מבחינתי זה היה משחק טוב מאוד שלנו. הנענו את הכדור, יצרנו מספר מצבי הבקעה נגד קבוצה לא פשוטה, במגרש שלה. אם היינו שמים את שני המצבים בסוף, כולם היו אומרים שזו הייתה יכולת מצוינת. אנחנו לא מאשימים אף אחד וממשיכים קדימה. המשחק מול צ'לסי הוא רגע מרגש עבורי, להגיע עם מכבי תל אביב במעמד כזה, לפגוש את המאמן והחברים ששיחקתי איתם. יש שם כוכבים מהטופ העולמי, אבל אני משוכנע שיכינו אותה בצורה הטובה ביותר ונראה כמו קבוצה גם מול יריבה כמו צ'לסי".

מאמן הקריה, סלאח חסארמה, אמר בסיום: "אנחנו באים לעשות את העבודה. היה לנו משחק טוב במחצית הראשונה. בשנייה פחות טוב. הם לחצו אותנו ובסוף במזל לא קיבלנו את הגול. בגול שקיבלנו שכב שחקן על הדשא והם לא עצרו את המשחק, אבל זה חלק מהעניין ואני מרוצה מהתוצאה. היו לנו כמה הזדמנויות במחצית הראשונה, בשנייה הם היו עדיפים. גיא בכושר מצוין והוא לקח כמה כדורים והיה לנו קצת מזל. זה לא סוד שיש הרבה קבוצות טובות שהתחזקו, אבל אנחנו ממשיכים בדרך של כל השנים ורוצים להיות קבוצה חזקה, למעלה. יש עוד הרבה מה לעבוד ולהשתפר. זה ייקח זמן, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully