וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "התיקו משקף". טל בנין: "קיבלנו שער מאוד מאכזב"

בבית"ר ירושלים לא היו מרוצים מהיכולת, אבל המאמן שמח מכך שהקבוצה לפחות לא הפסידה: "זה היה משחק ליגה טיפוסי". מאמן האדומים הוסיף: "הגענו למצבים מסמרי שיער, לא להאמין שהחמצנו"

בית"ר ירושלים והפועל חיפה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 בטדי. תומר סוויסה ניצל טעות של בוריס קליימן וכבש בדקה ה-40 מול קבוצתו לשעבר, עומר אצילי איזן בנגיחה יפה (86). דובב גבאי החמיץ פנדל (31) ופאבלו דה לוקאס ולידור כהן מצאו את העמוד. בית"ר נותרה עם שלוש נקודות אחרי תוצאת תיקו שלישית ברציפות, בעוד להפועל חיפה יש ארבע נקודות כעת.

מאמן הפועל חיפה, טל בנין, סיכם: "אמרתי במחצית שצריך לחפש את ה-0:2. הגענו למצבים מסמרי שיער, שאי אפשר להאמין שהחמצנו וזה מה שקורה כשלא מבקיעים. קיבלנו שער מאוד מאכזב. אנחנו שומרים על דרך מסוימת בסגנון שלנו, אבל חסר לנו את הרוע הזה. אנחנו מגיעים למצבים וצריך לכבוש יותר. ההצטרפות של רוצ'ט הייתה במקום, זה שחקן שיכול לשדרג אותנו ואם יהיו שינויים נוספים, נעשה אותם. כולם רוצים להיות בקבוצה מנצחת וזה מסמל את הפועל חיפה".

תומר סוויסה הוסיף: "אני שמח שהבקעתי ורוצה לעזור לקבוצה שלי. לא מתרכז בבית"ר. אני מאוכזב מהתוצאה. החלטתי ללכת להפועל חיפה, שם מאמינים בי וסומכים עליי".

סלובודן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
יצא עם נקודה. דראפיץ'/נועם מושקוביץ

מאמן בית"ר, סלובודן דראפיץ' אמר: "במחצית ראשונה היינו קצת אנמיים והחמצנו את הפנדל. אני רוצה לראות את הקבוצה שלנו הרבה יותר טובה. במחצית השנייה הראנו אופי, התיקו משקף. זה היה משחק ליגה טיפוסי. בשנה שעברה הפועל חיפה ניצחו פה בדקה ה-94. אני מסתכל על מה שאנחנו צריכים לשפר, למשל הסיומת שלנו. אנחנו נהיה קבוצה הרבה יותר טובה בהמשך. המטרה הייתה להיות עם קצת יותר נקודות, אבל לפעמים לא יוצא מה שאתה מתכנן. התיקו היום טוב וננסה להיות טובים יותר בשבוע הבא".

עומר אצילי אמר: "בית"ר צריכה לנצח בבית, אבל איך שהתפתח המשחק, אנחנו יוצאים עם הרגשה בסדר. חייבים להראות הרבה יותר טוב במחצית הראשונה ואני מקווה שהתוצאות הטובות יגיעו. ניסיתי להבקיע ואני שמח שזה נכנס. הציפיות היו הרבה יותר גבוהות ואני מקווה שנראה כמו שנראינו במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully