וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: סטפקו האזרי ניצח, שטילוב הגיע שלישי

כחלק מההכנה לאליפות העולם בעוד כחודש וחצי, האולם בהדר יוסף אירח תחרות בינלאומית שבה ניצח המתעמל בן ה-21 והקדים את פיליפ אודה הקרואטי הוותיק. יו"ר האיגוד, אופיר פינס: "החלום שלי שנוכל לארח תחרות גרנד פרי בסדר הגודל הזה בכל שנה"

המתעמל אלכס שטילוב. צילום: הוועד האולימפי בישראל, מערכת וואלה! NEWS
בדרך הנכונה. שטילוב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: הוועד האולימפי בישראל

מעט אחרי שבנות הנבחרת בהתעמלות אומנותית הבטיחו את הכרטיס למשחקים האולימפיים בריו, עלו על המזרנים בהדר יוסף מתעמלי נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים לתחרות בינלאומית בהשתתפות מתעמלים בכירים מהיבשת. מדובר בתחרות מבחן ראשונה לקראת אליפות העולם שתיערך בעוד כחודש וחצי בגלזגו.

מי שניצח בתחרות מול אולם מלא היה אולג סטפקו האזרי שנחשב לאחד המתעמלים הטובים באירופה היום. סטפקו רק בן 21, אבל כבר הוכיח שהוא פוטנציאל גדול למדליה אולימפית וכמובן למדליה באליפות העולם. פיליפ אודה, הקרואטי הוותיק והמעוטר, סיים במקום השני. המתעמל הבכיר אלכס שטילוב סיים שלישי.

מי שריכז הרבה תשומת לב בתחרות הוא הרומני הוותיק מריאן דרגולסקו, בעל שלל של 23 מדליות שונות באולימפיאדות, אליפויות עולם ואליפויות אירופה. דרגולסקו פרש לפני שנתיים ומנסה כעת לעשות קאמבק לאולימפיאדה. הערב הוא היה רחוק משיאו, ולא בטוח שיכלל בנבחרת רומניה לאליפות העולם.

יושב ראש איגוד ההתעמלות, אופיר פז פינס: "היה לנו חשוב לערוך כאן בישראל תחרות בכזה סדר גודל עם מתעמלים מהבכירים בעולם. זו הייתה הזדמנות טובה לראות מה למתעמלים שלנו יש להציע, וזו הייתה תחרות מבחן חשובה מאוד לקראת גלזגו. החלום שלי הוא שנוכל לארח תחרות גרנד פרי בסדר הגודל הזה בכל שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully