וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו החזיר את כוחות העל שלו", "החמישייה של החיה"

בספרד התמוגגו מההצגה של הפורטוגלי, שהפך למלך שערי ריאל מדריד בליגה הספרדית בכל הזמנים. קיילור נבאס: "כולנו יודעים שהוא השחקן הטוב בעולם". פפה: "כשהוא בא ככה, ליריבה אין סיכוי"

כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
הכי טוב שיש. רונאלדו/GettyImages

16 עונות ארוכות שיחק ראול במדי ריאל מדריד והפך בהן לאגדה. באותן 16 עונות, כבש החלוץ הספרדי הנפלא 228 שערי ליגה, הכי הרבה אי פעם עבור הבלאנקוס. עד שהגיע כריסטיאנו רונאלדו. הערב (שבת), הפנומן הפורטוגלי, שרק החל את עונתו השביעית במדריד, עקף את ראול, ועשה את זה בסטייל מדהים.

רונאלדו התעלל באספניול עם חמישייה אדירה ב-0:6 המוחץ של הבלאנקוס בחוץ ואחרי שני מחזורי פתיחה בהם לא כבש, הוא התפוצץ בבת אחת, כולל שלושער ב-20 הדקות הראשונות של המשחק. בסך הכל, רונאלדו העלה את מאזנו ל-230 שערי ליגה במדי ריאל, ב-203 משחקים בלבד. כרגע יש במאזנו 318 שערים במדי ריאל בכל המסגרות (ב-303 משחקים בלבד) ובקרוב הוא יעבור את ראול גם בקטגוריה הזו, שם הספרדי עדיין ראשון עם 323 השערים שכבש ב-741 הופעות. ריאל אגב, הנחילה לאספניול את הפסד הבית הגבוה בתולדותיה.

seperator

עוד קצת מספרים על רונאלדו:

* הוא השחקן השני בתולדות ריאל מדריד שכובש חמישייה במשחק חוץ, הראשון שעושה זאת מאז גספר רוביו ב-1929.

* הוא השחקן היחיד במאה הנוכחית שכבש שתי חמישיות במשחקי ליגה בחמש הליגות הבכירות.

* רונאלדו הוא השחקן השלישי אי פעם והראשון מאז שנות ה-40' שכובש חמישיות בשתי עונות רצופות בספרד.

* רונאלדו הוא הראשון שכובש חמישייה בחוץ בליגה הספרדית מאז 1996.

* רונאלדו טיפס למקום הרביעי בכובשי הליגה הספרדית אי פעם ויעקוף בקרוב את הוגו סאנצ'ס, שכבש 234 שערי ליגה. לפניו: טלמו סארה (253) וליאו מסי (כרגע 285).

"כריסטיאנו החזיר את כוחות העל שלו", נכתב בכותרת ה"אס". ב"מארקה" נכתב: "חמישייה של החיה". רונאלדו עצמו לא דיבר, אך בקבוצה חגגו את המשחק שלו: "כולנו יודעים שהוא השחקן הכי טוב בעולם. הוא פשוט מדהים", אמר קיילור נבאס, שרשם הופעה טובה בין הקורות והשאיר מאחור את המעבר שלא צלח למנצ'סטר יונייטד. פפה הוסיף: "כשכריסטיאנו בא ביום טוב כזה, ליריבה אין שום סיכוי לעצור אותו". לוקה מודריץ' אמר: "אנחנו לא מופתעים מכלום, כי אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות. זו הייתה שאלה של זמן עד שהוא יתחיל לכבוש בליגה". "המספרים שלו מדברים בעד עצמם. המקום שלו בספרי ההיסטוריה מובטח", סיכם רפא בניטס.

"ספורט" הקטלאני כתב כי "כריסטיאנו פירק את אספניול... הפורטוגלי סיים בסטייל את הבצורת, כשאספניול רק הביטה מהצד במופע המרהיב של רונאלדו". גם בתקשורת העולמית היללו את הסקורר, וב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי נכתב ש"כריסטיאנו, איזה משבר? עם חמישה גולים כריסטיאנו שם קץ לביקורות ונכנס לטבלאות ההיסטוריות של הליגה". ב"קוריירו דלו ספורט" נכתב ש"רונאלדו הוא המלך של ריאל בליגה, למרות שמסי עדיין לפניו". ב"בילד" הגרמני נכתב "כריסטיאנו גלאקטי, הפורטוגלי חיזק את האגדה סביבו, מדהים". ב"ל'אקיפ" הצרפתי נכתב ש"רונאלדו נכנס להיסטוריה", וב"רקורד" המקסיקני נכתב ש"העירו את המפלצת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully