וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מתעקש: "אני לא תחת לחץ, אני עדיין האיש הנכון לקבוצה"

צ'לסי המידרדרת ספגה הפסד ליגה שלישי העונה כשנכנעה 3:1 לאברטון, ז'וזה מוריניו מרגיע לפני המפגש מול מכבי תל אביב בצ'מפיונס: "אני אלוף, השחקנים שלי אלופים, לא מאשים"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Alex Livesey, GettyImages
מחכה לימים טובים יותר. מוריניו/GettyImages, Alex Livesey

ארבעה ימים לפני הביקור של מכבי תל אביב בסטמפורד ברידג, במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות, וצ'לסי בצרות צרורות. אלופת אנגליה ספגה היום (שבת) את הפסד הליגה השלישי שלה העונה, כשנכנעה לשלושער של סטיבן נייסמית' והפסידה 3:1 לאברטון בגודיסון פארק. צ'לסי נותרה עם ארבע נקודות בלבד והוציאה כבר 12 כדורים מהרשת בחמישה מחזורים (ההגנה הגרועה בפרמיירליג כרגע). ברניסלב איבנוביץ', ג'ון טרי, ססק פברגאס ואדן הזאר, שספגו ביקורות בתקופה האחרונה, שוב היו חלשים.

ז'וזה מוריניו אמר בסיום: "אני לא מאשים את השחקנים שלי, אני לא מאשים את עצמי. אני לא יכול להיות נגדם. אני שמח שאוכל לאמן אותם שוב גם מחר. בואו נחכה לימים טובים יותר ותוצאות טובות יותר. אני סומך על השחקנים שלי. התוצאות כרגע רעות מאוד, יותר מדי גרועות ביחס לאיכות שלנו. אני אלוף, השחקנים שלי אלופים. אני לא יכול להגביר את הלחץ על השחקנים שלי, הם עצובים מספיק מהמצב. מאוד מתסכל מבחינתם לשלוט ואז להפסיד".

על מעמדו אמר: "אני לא חושב שיש מאמן טוב יותר לתפקיד בצ'לסי. אני חושב שאני האיש הנכון לקבוצה הזו. אני האיש שעשה כל כך הרבה דברים טובים עם צ'לסי בעבר. אני לא מרגיש תחת לחץ. אני מרגיש שהתוצאות הן הכי גרועות בקריירה שלי. עד שזה לא יקרה באופן מתמטי, אנחנו עדיין האלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully