וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל קלייבורן נחת בישראל: "שמח להגיע למקום שמאוד רצו אותי בו"

12.9.2015 / 16:25

הפורוורד החדש של הפועל חולון החל להתאמן בשורות הסגולים ויערוך את הופעת הבכורה במשחק ההכנה נגד נס ציונה ביום ראשון. המשטרה הגבילה את כמות הצופים במשחק לכ-950 בלבד

וויל קלייבורן. AP
קלייבורן מתרגש להיות בישראל/AP

הפועל חולון ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה, ומחר (ראשון) תערוך הקבוצה בשעה 12:00 משחק ראשון פתוח חלקית לקהל בהיכל הפיס החדש בעיר. כזכור, הסגולים כבר ניצחו במשחק ההכנה הראשון את מכבי אשדוד השבוע, אך המשחק היה סגור לקהל בגלל דרישה של המשטרה לכוחות אבטחה, וגם במשחק מחר החליטו במשטרה להגביל את כמות הצופים לכ-950 צופים שיוכלו להיכנס רק עם כרטיסים שחולקו תוך שעתיים.

"מכיוון שהמעבר להיכל טוטו הינו מורכב וחדש למועדון ועדיין בשלבי למידה, עושים בהנהלת הקבוצה מאמצים גדולים למצוא פתרון לנושא האבטחה וההגבלות למשחקי האימון הבאים ומתוכננת פגישה משולשת בין הנהלת הקבוצה, מנהלי ההיכל והגורמים הממונים על הנושא במשטרה", נכתב בהודעת המועדון.

בינתיים נחת בישראל שחקן הרכש האחרון של הסגולים, וויל קלייבורן, והספיק להתאמן במהלך סוף השבוע. קלייבורן יערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק ההכנה נגד נס ציונה: "שמח להגיע למקום שמאוד רצו אותי בו , שמעתי דברים טובים על המועדון ואני אעשה הכול כדי שנצליח ונגיע כמה שיותר רחוק ביחד".

ביום חמישי תקיים חולון הפנינג חגיגי לרגת פתיחת העונה במתחם "לה פארק" הסמוך לאולם החדש. המתחם כולו יקושט וייצבע בצבעי המועדון, תתקיים הצגת שחקנים ראשונה לעונה, ויוקרנו קטעי וידאו על מסך ענק של הרגעים הגדולים מההיסטוריה של המועדון. ראש העיר, מוטי ששון ישא דברים ויוענק לו המנוי מס' 1 למשחקי הקבוצה. כמו כן יוענק מנוי כבוד לנציגים של שחקני העבר של המועדון העונה. בכוונת המועדון להעניק מנוי שכזה לכל שחקן עבר ששיחק תקופה משמעותית בסגול. במקום תתקיים מכירת מנויים שתכלול מבצעים מיוחדים ואטרקטיביים ליום האירוע ותתאפשר כניסה מסודרת להיכרות עם ההיכל החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully