וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תומר חמד כבש את שערו הרביעי במדי ברייטון

חלוץ הנבחרת סידר לברייטון 0:1 על האל סיטי ועוד שבוע בפסגת ליגת המשנה באנגליה. 90 דקות לכיאל. 90 דקות לביטון בהפסד של סלטיק 2:1 לאברדין, נאתכו לא שותף בתיקו של צסק"א

ניר ביטון שחקן סלטיק (מימין) מול גרהאם שיני שחקן אברדין. רויטרס
סלטיק תנסה להתאושש בליגה האירופית. ניר ביטון במשחק מול אברדין/רויטרס

תומר חמד כבש הערב (שבת) את שער הליגה הרביעי שלו במדי ברייטון, כשהעניק למוליכת ליגת המשנה ניצחון 0:1 על האל סיטי. החלוץ הישראלי כבש מקרוב כבר בדקה החמישית וחגג את שערו הראשון במגרש הביתי. חמד הוחלף בדקה ה-66, בירם כיאל השלים 90 דקות בהרכב.

* ניר ביטון שיחק 90 דקות בהרכב סלטיק, שנחלה הפסד בכורה בליגה הסקוטית, 2:1 לאברדין. לי גריפית'ס העלה את האלופה ליתרון עם פנדל בדקה ה-35, אבל אדם רוני השווה באותה צורה בדקה ה-56 והמארחת ידעה להכריע למרות הרחקתו של ג'ונתן הייז (72), בזכות שער של פול קווין ארבע דקות לסיום. אברדין עלתה למקום הראשון עם מאזן מושלם של 18 נקודות משישה משחקים, סלטיק שנייה עם 16 משבעה.

* ביברס נאתכו נותר על הספסל ולא שותף היום (שבת) במשחק העונה ברוסיה, בו שמטה צסק"א מוסקבה יתרון ביתי של 0:2 מול זניט סנט פטרסבורג וסיימה ב-2:2 דרמטי שגזל ממנה את המאזן המושלם. עצמי של ניקולא לומברטס (9) ושער של סיידו דומביה (22) העניקו לצסק"א יתרון מבטיח, אבל האלופה חזרה עם פנדל של הולק (39), נהנתה מהחמצת פנדל של אלן דזגוייב (71) והשיגה את השוויון מרגלי המגן איגור סמולניקוב (88). אחרי שבעה ניצחונות, לצסק"א המוליכה יש תיקו ראשון והיא מקדימה את זניט בשש נקודות.

* צ'רלטון של גיא לוזון סיימה ב-1:1 בבית מול רות'רהאם, כשהבלם הגרמני פטריק באוור השווה עבור צ'רלטון בדקה ה-65.

* סינטאיהו סלליך (הוחלף בתוספת הזמן) ומרואן קבהא (הוחלף בדקה ה-71) פתחו בהרכב מאריבור, שהציגה את המאמן החדש קרונוסלב יורצ'יץ' והביסה 1:4 את גוריצה במסגרת הליגה הסלובנית.

* טוטו תמוז נכנס כמחליף בתוספת הזמן להופעה השלישית שלו העונה במדי פטרולול בליגה הרומנית (כולן כמחליף), כשקבוצתו סיימה ב-1:1 בחוץ מול טרגו מורש.

* גנט, ללא רמי גרשון הפצוע, סיימה ב-1:1 בחוץ מול זולט וארחם בליגה הבלגית. קני סייף וחאתם עבד אלחמיד נותרו על הספסל ולא שותפו.

* עידן ורד לא זכה לחוות את הדרבי הלוהט של בלגרד על המגרש, כשנותר על הספסל בניצחון היוקרתי של הכוכב האדום, מוליכת הליגה הסרבית, 1:3 על היריבה המושבעת פרטיזן.

* אייל גולסה, שחזר לסגל של פאוק סלוניקי והרשים את המאמן איגור טודור, נותר על הספסל בניצחון החוץ 0:3 על וריה. סטפנוס אתנאסיאדיס (17), רוברט מאק (25) ואלכסנדרוס ציוליס (55) כבשו. דימיטאר ברבאטוב ערך הופעת בכורה במדי פאוק.

* רועי קהת נכנס כמחליף בדקה ה-72 והיה שותף ל-1:1 של אוסטריה וינה בבית נגד ריד. רד בול זלצבורג, ללא עומר דמארי הפצוע, ניצחה 2:4 את גרודיג.

* גל אראל לא נכלל בסגל של חימנסטיק, שהפסידה 1:0 לאלצ'ה בליגה השנייה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully