וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון לא יגיע למחנה של לברון ג'יימס במיאמי

בצל הפסקת המגעים בין שחקן הפנים וקליבלנד על חוזה חדש, החליט תומפסון שלא להופיע לסדרת האימונים שארגן הכוכב בפלורידה. קיירי אירווינג, קווין לאב וגם סאשה קאון דווקא כן יגיעו

אימג'בנק GettyImages

באתר cleveland.com מסכמים את חופשת הקיץ של לברון

היום (שבת) אמורים חלק משחקני קליבלנד להתחיל במחנה אימונים במיאמי, אותו ארגן לברון ג'יימס, אולם מי שלא יהיה שם הוא טריסטן תומפסון. שחקן הפנים המצוין עדיין לא הגיע עם המועדון לסיכום על חוזה חדש, ועד שזה יקרה, ככל הנראה לא יתאמן עם חבריו.

תומפסון, שסיים את חוזהו בקיץ הנוכחי, דורש מהקאבלירס חוזה מקסימום ולאחרונה, כך על פי דיווחים, סירב להצעה של 52 מיליון דולר לארבע שנים, כמו גם להצעה של 80 מיליון דולר לחמש שנים. אף שהפורוורד/סנטר נחשב לשחקן חופשי מוגבל, אף קבוצה עדיין לא הגישה לו הצעה (אותה תוכל קליבלנד להשוות). בריאן ווינדהורסט מ-ESPN דיווח שהמגעים בין קליבלנד ותומפסון "לא מתקדמים", וכי הצדדים הגיעו למעין "מעצור".

לא מן הנמנע שהפתרון, בסופו של דבר, יהיה חתימה של שחקן הפנים על חוזה לעונה אחת בלבד, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא ויאפשר לו לקבל את חוזה המקסימום אותו הוא דורש.

מי שדווקא כן יגיעו למיאמי הם קיירי אירווינג, קווין לאב, אנדרסון ורז'או, ג'יי אר סמית', אימאן שאמפרט, ג'ו האריס, מו וויליאמס, ג'יימס ג'ונס, ריצ'רד ג'פרסון וסאשה קאון.

פורוורד קליבלנד קאבלירס טריסטן תומפסון. GettyImages
איך זה ייגמר? טריסטן תומפסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully