וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "זה לא היה לחץ, מעולם לא הרגשתי לחץ"

האמריקאית התעקשה שגודל החלום לזכות בארבעת הגרנד סלאמים לא השפיע עליה בחצי הגמר מול וינצ'י. מאמנה: "היא איבדה את דרכה מנטלית וטקטית". המנצחת מאושרת, צפו בפדיחה הגדולה של יורוספורט

רויטרס

צפו בסרינה במסיבת העיתונאים

סנסציית השנה בטניס העולמי הושלמה אמש (שישי), כשרוברטה וינצ'י (43) בת ה-32 הדיחה את סרינה וויליאמס בחצי גמר אליפות ארצות הברית עם 6:2, 4:6, 4:6 מדהים. בגמר (22:00, יורוספורט) תפגוש האיטלקיה הוותיקה את בת ארצה, פלאביה פנטה, שבעצמה הפתיעה עם ניצחון 1:6, 3:6 על המדורגת שנייה, סימונה האלפ.

המדורגת ראשונה שחלמה לסגור שנה היסטורית עם ארבעה תארי גרנד סלאם נשאלה בסיום האם הרגישה את הלחץ הגדול, והשיבה: "לא. כבר אמרתי לכם שאני לא מרגישה לחץ. מעולם לא הרגשתי לחץ". במסיבת העיתונאים סיפקה סרינה תשובות קצרות מאוד ואמרה בין היתר: "אני לא רוצה לדבר על כמה מאכזב זה עבורי. אם יש לכם שאלות אחרות, אני פתוחה לשמוע".

על יריבתה אמרה וויליאמס: "טוב שהיא ממשיכה לשחק בגיל מתקדם ומשחקת כל כך טוב. אני מניחה שזה מעורר השראה. כן, אני חושבת שהיא שיחקה פשוט מטורף".

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. רויטרס
יום עצוב. סרינה במסיבת העיתונאים/רויטרס

מאמנה פטריק מורטוגלו אמר לתקשורת האמריקאית: "זה לא היה יום טוב. שחקנים הם בני אנוש, וסרינה לא מצאה את הדרך שלה היום. היא איבדה את דרכה מבחינה מנטלית, וטקטית לא ידעה מה היא רוצה לעשות".

צפו בפדיחה הגדולה של יורוספורט, ששידרו פרומו לגמר בכיכובה של סרינה וויליאמס:

המנצחת הגדולה נראתה פשוט מאושרת ואפילו בכתה עם תום המשחק. "זה הרגע המשמח בחיי", אמרה וינצ'י. "אני מתנצלת בפני העם האמריקאי וסרינה ובשביל כולם, אבל היום היה היום שלי. סליחה, חבר'ה. אני חושבת שהיא חשבה על זכיה בכל התארים, היא היתה קצת לחוצה, אז ניסיתי להילחם על כל נקודה. פשוט ניסיתי לנצח נקודה נקודה ואז לנצח גם את המשחק.

רוברטה וינצ'י, טניסאית איטלקייה. AP
אושר עילאי. וינצ'י/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully