וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' טיילו לגמר אליפות ארצות הברית

המאסטרו ניצח את ואוורינקה 4:6, 3:6, 1:6 בדרבי השוויצרי ושב לגמר הפלאשינג מדו לראשונה מאז 2009, המדורג ראשון דרס את צ'יליץ' הפצוע 0:6, 1:6, 2:6 תוך שעה ו-25 דקות בלבד

רויטרס

צפו בסרינה וויליאמס שבורה במסיבת העיתונאים אחרי ההדחה בחצי הגמר

אחרי הסנסציה בדמות הדחתה של סרינה וויליאמס בחצי גמר הנשים, נערכו הלילה (בין שישי לשבת) חצאי גמר הגברים ולא הביאו איתם שום הפתעות, אבל יופי של שורה תחתונה: רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו לקרב אדיר (ראשון, 23:00), ואנחנו כבר לא יכולים לחכות.

שני הענקים של הטניס העולמי כלל לא נאלצו לעבוד קשה. המדורג ראשון שמחפש אחר גרנד סלאם שלישי השנה טאטא את אלוף השנה שעבר מרין צ'יליץ' (9) עם 0:6, 1:6, 2:6, באחד המשחקים הכי חד-צדדיים של הטורניר, שהסתיים כעבור שעה ו-25 דקות בלבד. הקרואטי שסבל מפציעה בקרסול נראה פשוט חסר אונים, ניצח 11 נקודות בלבד במערכה הראשונה ונזקק ל-25 דקות עד אשר ניצח משחקון.

"מרין סחב פציעה במשחקים האחרונים והוא היה אמיץ מספיק כדי לבוא ולסיים את המשחק", החמיא דג'וקוביץ' ליריבו בסיום. "זה לא קל לשחק כשאתה יודע שהיריב שלך לא כשיר במאה אחוז, אבל האינטנסיביות שלי היתה טובה. כמובן שזה הישג מצוין ואני גאה בו".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
אימתני מתמיד. דג'וקוביץ'/רויטרס

גם המדורג שני בטורניר עשה את העבודה: פדרר ניצח בדרבי השוויצרי 4:6, 3:6, 1:6 את סטן ואוורינקה, העפיל לראשונה מאז 2009 לגמר ארצות הברית, ועשה זאת לאחר שלא שמט אף מערכה כל הטורניר (דבר שלא עשה מאז 2008). כמו כן, בילה עד כה פדרר 9:48 שעות על המשטח לעומת 12:17 שעות של יריבו - אולי מקור לתקווה עבור חובביו לקראת הגמר.

"לנובאק היתה שנה מדהימה, תמיד הרבה מוטל על הכף כשאנחנו משחקים", אמר פדרר עם עלייתו לגמר. "אין הרבה שחקנים שזזים כמוהו על משטחים קשים, הוא קשוח מנטלית, אבל אני אוהב אתגרים ואהיה מוכן. כמובן שאני שמח, עד כה זה היה טורניר מצוין עבורי. בשש השנים האחרונות ניסיתי קשה לחזור לגמר כאן, אבל רק הייתי קרוב".

כשנשאל באיזה כושר הוא נמצא, השיב המאסטרו השוויצרי: "בלי ספק כושר טוב מאוד, אולי הכי טוב שלי. אני מגיש טוב מאוד, משחק טניס חיובי, והחבטות שלי נכנסות".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
יאללה, הביאו את יום ראשון כבר. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully