וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף חופים: הנבחרת רחוקה ניצחון מהעפלה לשלב המכריע בגביע היבשת

נבחרת הגברים של ישראל גברה תחילה על פורטוגל בחצי הגמר בטורניר שנערך באשדוד, ולאחר מכן המשיכה ל-1:1 נגד בלגיה, כשהמשחק השלישי והמכריע נקבע לשבת בבוקר. ניצחון יעלה את ישראל ל-16 הגדולות שיתמודדו על כרטיס לריו

שחקני כדורעף החופים, שון פייגה ואריאל הילמן. הוועד האולימפי בישראל,
כל הכבוד חבר'ה. פייגה והלימן/הוועד האולימפי בישראל

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף חופים עשתה היום (שישי) צעד נוסף במאבק שלה על מקום במשחקים האולימפיים בריו, כשנכון לעכשיו היא רחוקה ניצחון אחד מהעפלה לשלב החמישי והמכריע בגביע היבשת, שממנו מעפילים לריו.

בסיום היום הראשון של הסיבוב הרביעי שנערך בחוף גנדי באשדוד, השיג הצמד אריאל הילמן ושון פייגה שלושה ניצחונות, כשניצחון אחד נוסף מחר (שבת, 9:00) על בלגיה ישלח את הנבחרת של המאמן שקד חיימי לשלב האחרון שיתקיים בתחילת הקיץ הבא ובו ייקחו חלק 16 נבחרות, כשהמנצחת תבטיח את מקומה בריו.

בחצי הגמר גברה הנבחרת במשחק שלישי ומכריע אל פורטוגל כדי להבטיח את מקומה בגמר. הילמן ופייגה פתחו בניצחון 1:2 על מוריירהסימואס (22:20, 11:21, 12:15), ולאחר מכן הפסידו אלון סנדרוביץ' ונתי אוחנה לבאריס וסילבה 2:1 (18:21, 21:18, 15:8). במשחק השלישי והמכריע הילמן ופייגה סגרו עניין בשתי מערכות על חשבונם של בארוס וסילבה (14:21, 16:21) בדרך למפגש עם בלגיה בגמר.

מפגש הגמר בין ישראל ובלגיה נפתח בניצחון של הילמן ופייגה 1:2 על דובן/אדראינסן (21:17, 15:21, 11:15), אך הבלגים השוו בניצחון חלק של קויקולקורן/ואן ואלה על סנדרוביץ' ואוחנה (21:10, 21:10). המשחק השלישי והמכריע נקבע למחר למרות שהבלגים התעקשו לשחק על פי המתוכנן כבר הערב. אלא שהחשיכה במקום הביאה את המפקח מטעם ה-CEV לקבוע כי משחק הזהב ייערך מחר בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully