וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רוצים לתרום לפליטים: אוהדי ספרטה פראג קוראים להחרמת משחק

הקבוצות שמשתתפות במפעלים האירופים החליטו לתרום לפליטים יורו מכל כרטיס שיימכר למשחק הבית הראשון שלהן. חלק מאוהדי קבוצת הפאר הצ'כית החליטו שזה ממש לא נראה להם

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אוהדי ספרטה פראג בפעולה

גל המהגרים ששטף את אירופה לא פסח גל על צ'כיה ובמדינה יש לא מעט אנשים מודאגים. השלטונות המקומיים פתחו כמה מחנות פליטים שבהם כ-500 מיטות, אבל הצ'כים חוששים מאוד מכניסה של מוסלמים לשטח המדינה וראש הממשל בוהוסלב סובוטקה, אף ניסה להרגיע ואמר אתמול ש"בידינו אין מידע על פעילי דעא"ש שנכנסו לצ'כיה במסווה של פליטים".

אוהדים של ספרטה פראג - לא כולם יש לומר - לא נותרו אדישים לבעיה האירופית וחלק מהם קוראים עכשיו להחרים את המשחק בליגה האירופית נגד אפואל ניקוסיה ב-1 באוקטובר. למה? התשובה מיד.

לפני כמה ימים התקבלה החלטה משותפת של כל המועדונים שמשתתפים בליגת האלופות ובליגה האירופית השנה, לתרום לפליטים יורו אחד מכל כרטיס שיימכר למשחקי הבית שלהם בשני המחזורים הראשונים. ספרטה שמשחקת בליגה האירופית, תארח את אפואל ניקוסיה במחזור השני של הבית בו הן משחקות וחלק מאוהדיה פשוט לא רוצים להעביר תרומה לפליטים.

בימים האחרונים לא מעט אוהדי כדורגל הביעו תמיכה בפליטים, שחלק גדול בהם ברחו לאירופה בגלל סכנת החיים שנשקפת להם במולדתם. במשחק ידידות בין בורוסיה דורטמונד לסנט פאולי הגרמניות, שחקני הקבוצות אף הניפו שלטים עליהם נכתב "ברוכים הבאים". קבוצת האוהדים של ספרטה פראג שקוראת להחרים את המשחק נגד אפואל, לא שותפה לדעה הזו. כעת נותר להמתין ל-1 באוקטובר כדי לראות כמה אוהדים צ'כים אכן יחרימו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully