וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניית פרסה: דויד דה חאה חתם לארבע שנים במנצ'סטר יונייטד

קצת יותר משבוע לאחר סאגת ריאל מדריד וחלון ההעברות, השוער הספרדי סיכם על הישארותו באולד טראפורד עד 2019: "המקום האידיאלי עבורי, שמח לפתוח פרק חדש". ואן חאל: "מאושר"

אימג'בנק GettyImages

לפני קצת יותר משבוע, עם תום חלון ההעברות האירופי, דומה היה שדויד דה חאה יחתום על חוזה ארוך טווח בריאל מדריד. אלא שהמעבר המיוחל התרסק ברגעים האחרונים של סגירת החלון, ובעוד בבריטניה טענו שהשוער הספרדי מאוכזב מאוד ויעזוב את אולד טראפורד בקיץ הקרוב (אולי אפילו בינואר), החליט היום (שישי) דה חאה לחתום על חוזה חדש בשורות מנצ'סטר יונייטד.

חוזהו הקודם של השוער אמור היה להסתיים בקיץ הבא, אולם זה החדש ישאיר אותו במועדון עד קיץ 2019 לפחות, כשליונייטד תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות עימו בעונה נוספת. "אני מאושר לפתוח פרק חדש בקריירה שלי ביונייטד", אמר דה חאה. "תמיד נהניתי לשחק עם השחקנים המצוינים האלה ובפני האוהדים הפנטסטיים שלנו. מנצ'סטר יונייטד זה מועדון מיוחד ואולד טראפורד זה מקום אידיאלי עבורי לפתח את הקריירה. אני רוצה לשים את הקיץ הקשה מאחורי ולהתרכז בעבודה קשה".

לואי ואן חאל הוסיף: "אני פשוט מאושר שדויד חתם על חוזה חדש. הוא אחד השוערים הטובים בעולם, ואני מרוצה מאוד שיהיה חלק מהקבוצה שלנו עוד הרבה שנים. הוא היה מאוד משמעותי עבורנו בעונה שעברה, הוא שחקן פופולרי שרוצה ללמוד ולהשתפר ויש לו עוד הרבה שנים מוצלחות לפניו".

על פי הדיווחים, דה חאה ירוויח כ-200 אלף ליש"ט בשבוע, שכר הקרוב מאוד למשתכר הגבוה בקבוצה, ויין רוני. בנוסף, יונייטד תקבע סעיף שחרור גבוה במיוחד לשוער - באיזור 50 מיליון יורו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
היחסים עם ואן חאל ישתפרו? דה חאה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully