וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מסי הפך לאב בפעם השניה, הצלה מדהימה לפלקאו

הפרעוש ובת זוגו אנטונלה רוקוצו חבקו את בנם השני, בנחמין. שחקן הקטרגל הברזילאי החליט להיכנס לשער, וסיפק עוד רגע לפנתיאון. וגם: הנהגת שעברה לפלייבוי ומה עשה רוג'ר פדרר לחברו סטן ואוורינקה?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

13:35: נעים להכיר: בנחמין מסי

בשעה טובה ומוצלחת, ליאו מסי הפך לאב בפעם השניה. בת זוגו של הפרעוש, אנטונלה רוקוצו, ילדה בן נוסף, ושמו בארגנטינה יהיה בנחמין.

ליאונל מסי ובנו טיאגו. AP
מסי עם הבן הבכור, טיאגו/AP

12:20: ראיון קצר ומשעשע עם בלס מטוידי

11:27: הנהגת שהפכה לדוגמנית של פלייבוי

אינסה טושקנובה הינה נהגת ראלי במקצועה. היא מתחרה מ-2006 במרוצים שונים ברחבי אירופה, ולאחרונה מצאה הכנסה נוספת, כשהחלה לדגמן עבור המגזין פלייבוי. השילוב של שני הדברים הפך אותה בן לילה לחלומם של גברים רבים.

08:19: שער יפהפה בליגות הנמוכות בגרמניה

07:47: ההצלה המדהימה של פלקאו

פלקאו הברזילאי נחשב לאחד משחקני הקטרגל הגדולים בכל הזמנים. טריקים, שערים מרהיבים ואוהדים פעורי פה ביציע הפכו לעניין שבשגרה, אבל מסתבר שפלקאו מבריק על המגרשים השונים ולא רק כשחקן שדה. במהלך המשחק האחרון של קבוצתו שיחק פלקאו כשוער בחלק גדול של המחצית השנייה, וסיפק הצלה מרהיבה, שזכתה לאינספור שיתופים ברשתות החברתיות.

07:40: עבירה מזעזעת בכדורגל אולמות

לפני כחודש העלינו במדור זה סרטון קשה לצפייה מברזיל, שבו נראית שחקנית בועטת בפניה של יריבה, רק משום שהשפילה אותה בעזרת הכדור. כנראה שגם בארגנטינה השחקנים די עצבניים, אחרת איך תסבירו את העבירה המטורפת הבאה?

07:14: הפוטו-בומב הקורע של רוג'ר פדרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully