וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון גברה 75:87 על קרית גת, עפולה הפתיעה את נהריה

10.9.2015 / 22:53

משחקי הכנה: הקבוצה של שרון דרוקר לא התקשתה מול העולה החדשה, כריס רייט בלט עם 19 נקודות, דילייני קלע 14 בצד השני. טפירו נעדר. הקבוצה מהלאומית רשמה 72:85 על החבורה של אלפסי

משחקי ההכנה בין קבוצות ליגת העל נמשכו הערב (חמישי) כשמכבי ראשון לציון ניצחה את העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת 75:87. הכתומים רשמו ניצחון שני במשחקי ההכנה לעונה הקרובה, אחרי שגברו בתחילת השבוע על עירוני רמת גן מהלאומית. מנגד, הקבוצה של נתי כהן, שהופיעה למשחק ללא מאיר טפירו, שייעדר בשבועיים הקרובים אחרי שעבר תאונת דרכים קלה, רשמה הפסד ראשון אחרי שניצחה השבוע את מכבי רעננה מהלאומית.

הקבוצה של שרון דרוקר פתחה מצוין את המשחק וברחה ל-14:24 בסיום הרבע הראשון. יכולת טובה של גולן גוט וכריס ריייט הקפיצה את היתרון הכתום ליותר מ-20 נקודות לפני המחצית ו-25:44 במחצית. המחצית השנייה הייתה טובה יותר של קרית גת שלא הצליחה לסגור את ההפרש באופן משמעותי. במהלך הרבע הרביעי נפצע הסנטר של ראשון לציון דריל מונרו בידו, אך חזר לשחק בהמשך. בסיום 75:87 לראשון לציון.

קלעו לראשון לציון: כריס רייט 19, גולן גוט 15, אבי בן שימול ומארק ליונס 14 כל אחד, ניצן חנוכי 9, דריל מונרו 8, טוני יאנגר 6 ועידן זלמנסון 2.

קלעו לקרית גת: פול דילייני 14, דווין אוליבר 13, בן אלטיט וסטו דאגלס 11 כל אחד, נמרוד טישמן 8, יוני ניר וטריי מקיני ג'ונס-7 כל אחד, ג'ייסון לאב 4.

כריס רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
הצטיין בשורות המנצחת. רייט/ברני ארדוב

במשחק אימון נוסף שנערך היום הפתיעה הפועל עפולה, אחת המועמדות הבולטות לעלות בסיום העונה לליגת העל, את עירוני נהריה של אריק אלפסי וגברה עליה 72:85, במה שהיה משחק האימון הראשון של נהריה. הסגולים ימשיכו בהכנה במשחק ביום ראשון נגד מכבי ראשון לציון.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. יותם רונן
יש עוד הרבה עבודה. אלפסי/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully