וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרע בשריר הירך האחורי לחאמס רודריגס, ייעדר כחודש מהמגרשים

פגרת הנבחרות נגמרה רע עבור ריאל מדריד, שאיבדה את הכוכב הקולומביאני לארבעת השבועות הקרובים. גם דנילו ייעדר תקופה דומה בשל פציעה בכף רגלו. יחזרו בזמן לדרבי מול אתלטיקו?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד תחזור מפגרת הנבחרות ביום שבת כשתתארח אצל אספניול (17:00, ערוץ 50), אך הערב (חמישי) קיבלה הקבוצה בשורה לא פשוטה כשחאמס רודריגס, שנפצע במשחק הידידות של נבחרת קולומביה מול נבחרת פרו, ייעדר בחודש הקרוב.

רודריגס, שהוחלף בדקה ה-59 במשחק הידידות מול הפרואנים, שהסתיים ב-1:1, עבר בדיקות מקיפות במדריד, שם נודע שהוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי ברגל שמאל וייאלץ לנוח בשבועות הקרובים.

הצגת דנילו שחקן ריאל מדריד. AP
עוד מכה לריאל. דנילו/AP

המועדון הודיע רשמית על פציעתו של רודריגס, והוסיף כי לא ידוע מתי יחזור, אם כי ההערכות בתקשורת ובקבוצה מדברות על תקופה של שלושה שבועות עד חודש.

שחקן נוסף שחזר פצוע לאימוני ריאל הוא המגן דנילו, שנפצע באימון של נבחרת ברזיל, סובל מקרע קטן בשריר בכף רגלו וגם הוא ייעדר מהמגרשים בחודש הקרוב.

השניים יפסידו בוודאות את המשחקים מול אספניול בשבת ומול שחטאר דונייצק בליגת האלופות. שני השחקנים ייעדרו גם ממשחקי הליגה מול גרנאדה, בילבאו ומלאגה, אך בתסריט האופטימי יחזרו למשחק השני בצ'מפיונס מול מאלמו בסוף החודש. המשחק המעניין ביותר של ריאל בחודש הקרוב הוא מול אתלטיקו מדריד, רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, אז יהיה מעניין אם השניים יחזור לכושר משחק ויוכל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully