וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: שני דרבים ענקיים בחצאי גמר הגברים

המדורג 1 בעולם, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, יתמודד מול אלוף השנה שעברה מארין צ'יליץ' הקרואטי (9), בעוד ששני השוויצרים הנהדרים, רוג'ר פדרר (2) וסטן ואוורינקה (5) ייאבקו על הכרטיס השני לגמר (החל מ-2:00, יורוספורט)

AP

חצאי גמר הגברים של אליפות ארה"ב ייערכו הלילה (בין שישי לשבת, החל מ-0:00, יורוספורט), כאשר בשניהם יתקיימו "דרבים". נובאק דג'וקוביץ' הסרבי ינסה לעצור את האלוף המכהן מארין צ'יליץ' הקרואטי, בעוד בדו קרב השוויצרים ייפגשו רוג'ר פדרר וסטן ואוורינקה.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי (שמאל) עם סטן ואוורינקה. AP
הולך להיות קרנבל. פדרר ו-ואוורינקה/AP

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 1) - מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 9)

שנה חלפה מאז הדהים צ'יליץ' את עולם הטניס, העפיל לגמר הגרנד סלאם הראשון בקריירה שלו ולקח את התואר בארצות הברית. עכשיו הוא ינסה לעשות עוד משהו שמעולם לא עשה: לנצח את נובאק דג'וקוביץ', לו הפסיד בכל 13 המפגשים ביניהם עד היום.

צ'יליץ' הכניע ברבע הגמר את ג'ו ווילפריד צונגה בקרב עיקש ובכלל, לכל אורך הטורניר נאלץ לעבוד די קשה, אבל נראה טוב. דג'וקוביץ' לעומתו, שייט לשמינית הגמר ואז נזקק פעמיים למשחקים של ארבע מערכות. בשנה שעברה הוא נעצר בחצי הגמר בניו יורק, אחרי ארבע שנים רצופות בהן הגיע לגמר. הוא מחפש גמר גרנד סלאם 18 בקריירה, אולי בדרך לזכייה עשירית בכלל ושנייה בארה"ב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הטניסאי הקרואטי מארין צ'יליץ' זוכה באליפות ארה"ב. GettyImages
13:0 מול נולה. צ'יליץ' עם התואר בשנה שעברה/GettyImages

רוג'ר פדרר (שוויץ, 2) - סטן ואוורינקה (שוויץ, 5)

איזה משחק ענק זה הולך להיות. ואוורינקה ניצח את הקרב האחרון בין שני החברים הקרובים הללו, בשלוש מערכות ברולאן גארוס, שם המשיך כל הדרך לזכייה בגרנד סלאם השני בחייו. אלא שהמאזן של פדרר, השחקן הטוב ביותר בטורניר עד כה, עומד על 3:16 במפגשים הישירים בין השניים והוא נראה מוכן להתמודדות הקשה הזו.

פדרר האגדי עדיין מחפש תואר גרנד סלאם 18 בקריירה וראשון מאז ווימבלדון 2012, זאת לאחר שהפסיד בגמר ווימבלדון בשנתיים האחרונות. בארצות הברית הוא לא עבר את חצי הגמר מאז 2009 והוא חולם על זכייה שישית בטורניר וראשונה מזה שבע שנים. אם יעלה, זה יהיה גמר הגרנד סלאם ה-27 בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully