וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ממשיכה להוביל, באיירן מינכן ניצחה בדקה ה-90

השוורצגלבן ניצחו 2:4 בחוץ את האנובר ומקדימים את האלופה בזכות הפרש שערים עדיף. הקבוצה של גווארדיולה גברה 1:2 בדרבי על אוגסבורג. דרמשטאדט הדהימה עם 0:1 בחוץ מול לברקוזן

חלוץ באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי. GettyImages
עוד ניצחון דרמטי. לבנדובסקי/GettyImages

המחזור הרביעי בליגה הגרמנית המשיך היום (שבת) עם מספר משחקים מסקרנים שסיפקו תוצאות מעניינות מאוד. שתי הקבוצות הגדולות בבונדסליגה, באיירן מינכן (1:2 דרמטי על אוגסבורג) ודורטמונד (2:4 מול האנובר), נותרו עם מאזן מושלם וכבר אחרי ארבעה מחזורים מסתמן ראש חץ בולט מאוד וצפוי מאוד.

seperator

בורוסיה מנשנגלדבאך - המבורג 3:0

המשבר של גלדבאך נמשך והיא תעביר שבוע נוסף במקום האחרון, הפעם אחרי תבוסה ביתית כבדה. אחרי ארבעה מחזורים היא מדורגת במקום האחרון, ללא נקודות ועם יחס שערים 11:2. פייר מישל לאזוגה הלם במקומיים עם צמד במחצית הראשונה בדקות 11 ו-44, וניקולאי מילר נעץ מסמר נוסף בדקה ה-52. חוליית ההגנה של לוסיאן פאברה נראתה רע וכל זה ארבעה ימים לפני משחק החוץ נגד סביליה בליגת האלופות. המבורג שפתחה את העונה לא טוב בעצמה, צברה שלוש נקודות נהדרות מבחינתה וקיבלה מנת חמצן גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך, רואל בראוורס (שמאל), הבארד נורדבייט (מרכז), טוני יאנטשקה (שמאל). רויטרס
גלדבאך מפורקת/רויטרס

באיירן מינכן - אוגסבורג 1:2

האלופה רשמה עוד ניצחון בדקה ה-90. באיירן שוב נקלה לפיגור לאחר שער של אלכסנדר אסווין בדקה ה-43. באיירן, בדיוק כמו במחזור הקודם מול הופנהיים, הצליחה להפוך. רוברט לבנדובסקי השווה בדקה ה-77 ותומאס מולר כבש בפנדל בדקה ה-90 כדי להצמיד את הבווארים לבורוסיה דורטמונד. באיירן לא טובה, אך ממשיכה בשלה.

בבאיירן מינכן קינגסלי קומאן נכנס כמחליף במקום ארתורו וידאל בדקה ה-56 ורשם הופעת בכורה.

חלוץ דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
דורטמונד ממשיכה לחגוג. אובמיאנג/GettyImages

האנובר - בורוסיה דורטמונד 4:2

הצהובים המשיכו לנצח ובעיקר המשיכו לטפח את מאזן השערי הנהדר שלהם. דווקא ארתור סוביץ' העלה את האנובר ל-0:1 בדקה ה-18, אך פייר אמריק אובמיאנג השווה בפנדל שלא היה בדקה ה-35. הנריק מיחיטיריאן כבש שער יפה בדקה ה-44 כדי להפוך את התוצאה. סוביץ' השווה שנית (53), אך שער עצמי של פליפה (77) ופנדל נוסף של אובמיאנג בפננקה (90) קבעו את תוצאת המשחק.

יוליאן דראקסלר שחקן וולפסבורג (שמאל) מול בנימין הובנר שחקן אינגולדטאדט. GettyImages
דראקסלר בהופעת הבכורה/GettyImages

אינגולשטאדט - וולפסבורג 0:0

העולה החדשה לבונדסליגה הצליחה לסחוט תיקו מאופס מוולפסבורג, שאיבדה נקודות חשובות והתרחקה עד כדי 4 נקודות מהצמרת הגבוהה. יוליאן דראקסלר ערך הופעת בכורה לא מרשימה ו-וולפסבורג תנסה לצמק פערים במחזורים הבאים. אלמוג כהן רשם 22 דקות כשהחליף את לוקאס הינטרסיר בדקה ה-68.פליפה (77) ופנדל נוסף של אובמיאנג בפננקה (90) קבעו את תוצאת המשחק.

חלוץ לברקוזן, צ'יצ'ריטו הרננדס. GettyImages
חאבייר הרננדס מתוסכל בבכורה/GettyImages

באייר לברקוזן - דרמשטאדט 1:0

הקבוצה של רוג'ר שמידט פתחה את העונה עם שני ניצחונות, אבל אז הגיע ההפסד 3:0 לבאיירן מינכן והפעם היא ספגה את הפסד הליגה השני שלה ברציפות. עם ההפסד מול האלופה עוד היה מתקבל על הדעת, הפסד ביתי מול העולה החדשה דרמשטאדט נחשב מביך במיוחד מבחינת לברקוזן. אייטאק סולוק כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השמינית. חאבייר הרננדס, שהגיע ממנצ'סטר יונייטד בחלון ההעברות, נכנס בדקה ה-58 לבכורה שלו.

יתר המשחקים

הרטה ברלין - שטוטגרט 1:2
להרטה ברלין: גנקי הראגוצ'י (14), פביאן לוסטנברגר (45+3), לשטוטגרט: טוני סונייץ' (36)

איינטרכט פרנקפורט - קלן 2:6
כבשו לפרנקפורט: אלכס מאייר (4, 23 ו-87), לוק קסטניוס (15 ו-30) והאריס ספרוביץ' (73), כבשו לקלן: אנתוני מודסטה (28) ודומניק היינץ (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully