וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדמות שלי ב'בובה של לילה' פגעה בי מאוד": יוסי מזרחי בראיון בלעדי

14.9.2015 / 15:00

מרחם על אלי שגב, פגוע ממכבי נתניה, משתגע מרמת המאמנים והשחקנים בארץ ("היום שחקן הוא קודם סלב"). רוני לוי, ערן לוי, ערן זהבי, מיטש גולדהאר ובית"ר ("שחוגגת מקום 4"). יוסי מזרחי שובר שתיקה ארוכה. ראיון בלעדי

"למעט שנתיים בהן הייתי עוזר מאמן בנבחרת ישראל עם אברהם גרנט, ב-23 השנים שאני מאמן לא היתה עונה שפתחתי אותה כך בבית", עושה יוסי מזרחי סדר כבר בפתיחת הראיון. שמונה חודשים בדיוק שהוא יושב בבית בירושלים. רחוק כל כך מכל הווית המאמנים המתחלפים. שמונה חודשים עברו בדיוק מאז התפטר ממכבי נתניה. העלה אותם לליגת העל, אבל כל חצי העונה שעברה היתה סיוט אחד גדול מבחינתו. אלי שגב, הבעלים של מכבי נתניה, דיבר על חזון ועל דרך, אבל בנובמבר כבר הודיע שהוא עוזב. מזרחי החזיק עוד קצת עד שהרים ידיים סופית. מאז הוא לא מאמן וגם לא מדבר. עכשיו החליט לשבור שתיקה בראיון בלעדי לקראת השנה החדשה שתהיה, כך הוא מקווה, טובה יותר עבורו.

איך מרגישים כל כך הרבה זמן בבית?

"בהתחלה זה מוזר, אבל כל מי שהולך לאמן צריך לקחת בחשבון שזה חלק מהמקצוע. 23 שנים פתחתי עונות וזה דבר נדיר. אתה יודע שמורים לוקחים כל שבע שנים שנת שבתון, אז מגיעה גם איזו שנת שבתון ליוסי מזרחי, לא?".

זו תהיה באמת שנה שלמה בה תהיה בחוץ?

"אי אפשר לדעת כלום בכדורגל ומה שקרה הקיץ זה שהרבה מאוד מאמנים עם קבלות ורקורד יושבים בחוץ. זה דבר שעוד לא קרה בכדורגל הישראלי. תמיד ישבו אחד, שניים, מקסימום שלושה בחוץ והעונה זו תופעה שצריך לבדוק אותה".

מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי. סוכנות ג'יני
"גם ליוסי מזרחי מגיע שנת שבתון, לא?"/סוכנות ג'יני
"זה באמת לא משנה אם אתה בן 42, 50 או 62. הכול בכדורגל שלנו כל כך נזיל והכול מורכב מכל כך הרבה גורמים אינטרסנטים שבוחשים בקדירות"

מצד אחד אתה בחברה טובה של מאמנים שיושבים בבית. מצד שני יש לך מתחרים טובים מאוד על התפקיד הבא שיתפנה.

"כן. רובם עם רזומה טוב. כנראה שהמצב בכדורגל שלנו כל כך טוב, שכאלה מאמנים טובים יושבים בבית בלי עבודה".

אתה כבר לא ילד. בן 62 וחצי תכף. זה נהיה יותר מלחיץ לא לעבוד בגיל כזה?

"אני לא יודע אם יהיו הצעות ואילו הצעות יהיו ,וזה באמת לא משנה אם אתה בן 42, 50 או 62. הכול בכדורגל שלנו כל כך נזיל והכול מורכב מכל כך הרבה גורמים אינטרסנטים שבוחשים בקדירות. אבל כשאתה הולך למקצוע הזה של האימון, אתה לוקח בחשבון הכל".

היו הצעות הקיץ?

"היו מהליגה השנייה, אבל לא רציתי לקחת".

שום קבוצה מליגת העל לא פנתה?

"לא. אתה מתרכז רק בי עכשיו, אבל אני לא זוכר קיץ כזה בו כל כך הרבה מאמנים מהליגה השנייה קופצים כיתה לליגה הראשונה. צריך לבדוק אם זה יהיה חד פעמי או שזו תהיה עכשיו האופנה. מעמד המאמן נמצא בשפל המדרגה".

איך אתה מנתח את מה שקרה?

"יכול להיות שלבעלי הבית נוח מאוד לעבוד עם מאמנים זולים, אבל אני באמת לא יודע אם יש סיבות מעבר לכך".

פתחתם לכם איזו קבוצת וואטסאפ של המאמנים הבכירים שיושבים בבית?

"לא".

אבל אתה בטח בקשר עם אלישע לוי, ניר קלינגר, ראובן עטר ואחרים.

"אני ירושלמי ורחוק מכל העניינים".

40 דקות ואתה בתל אביב.

"בדרך כלל נפגשים בעיר שבה אתה גר ואני לא כל כך נפגש".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה (שמאל) עם עוזרו שי הולצמן. מגד גוזני
"כל עונה שאתה לא מסיים עושה נזק". יוסי מזרחי עם עוזרו שי הולצמן במכבי נתניה/מגד גוזני
"בעונה שעברה חתכו אותי שבניתי סגל רע במכבי נתניה ולא נתנו שום הזדמנות ושום זמן להדביק את הסגל הזה. מישהו התחרט על כל מה שנאמר?"

היה ברור להרבה אנשים שיוסי מזרחי יחזור לאשדוד כדי להעלות אותם ליגה. כעסת על ג'קי בן זקן?

"יש לי אג'נדה שפיתחתי כבר לפני עשר שנים: בכדורגל אסור אף פעם לצפות ואז אתה לא מתאכזב. בכדורגל יש החלטות שמתקבלות על ידי הבעלים לטובת האינטרסים שלהם. ג'קי קיבל את ההחלטה וכיבדתי אותה. ימים יגידו אם ההחלטה לא להחזיר אותי לאשדוד, הייתה נכונה".

העונה שעברה בנתניה עשתה לך הרבה נזק?

"כל עונה שאתה לא מסיים עושה איזשהו נזק וזה לא משנה אם פוטרת או התפטרת. אני הפסקתי את עבודתי בנתניה מיוזמתי למרות שהיה לי חוזה לעוד שנתיים וברור שזה עשה לי נזק. אבל לאורך כל הקריירה שלי, לא נשארתי במקומות בהם לא נהניתי ובנתניה של העונה שעברה לא נהניתי".

ואז אתה הולך הביתה ורוני לוי מצליח מעל המשוער.

"דבר ראשון זה לא מעל המשוער. אם תבדוק בעונה שעברה את כל הביקורות על יוסי מזרחי, אף אחד לא טרח להתנצל קצת בסוף העונה החולפת. כשאני מיניתי את ערן לוי לקפטן מכבי נתניה, מרבית הפרשנים חתכו אותי. תבדוק היום אם זה היה מהלך נכון. אמרו לי שקאיודה לא יוכל להוביל קבוצה בליגת העל והיום הוא מככב באוסטריה וינה ותראה לאן הוא יגיע. בעונה שעברה חתכו אותי שבניתי סגל רע במכבי נתניה ולא נתנו שום הזדמנות ושום זמן להדביק את הסגל הזה. מישהו התחרט על כל מה שנאמר?".

אם היית נשאר שם במקום רוני לוי, זה גם היה מסתיים טוב?

"לא. נוצרה אווירה כל כך רעה סביב הקבוצה שאי אפשר היה להמשיך כך. לקחתי החלטה ללכת הביתה ולא היה לי ספק שרוני יצליח. אתה יכול לצלצל אליו ולשמוע שאחרי שעזבתי, היתה בינינו שיחת טלפון ואמרתי לו שיש לו סגל טוב והוא יצליח איתו. אמרתי לו שאין לו מה לחשוש. רוני מאמן מצוין ולא היה לי ספק שהוא יצליח עם הסגל שהיה בעונה שעברה".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם הבעלים אלי שגב. יוסי ציפקיס
"לא כועס, מרחם עליו". יוסי מזרחי עם אלי שגב, משמאל/יוסי ציפקיס
"לשמחתי יש יותר סיבות בקריירה שלי להסביר למה הצלחתי. למשל, איך הצלחתי לקחת ילדים כמו ניר ביטון, אופיר מרציאנו, אפה אמברוז, ג'ואון אושאניוואה או לארי קאיודה ולראות היום שהם מצליחים באירופה"

אתה כועס על אלי שגב?

"לא. אני פשוט מרחם על אלי. אני יותר כועס שהוא לא שמע למה שאמרתי לו בקיץ שעבר. אמרתי לו לא להחתים חצי מהשחקנים שצירפנו".

אבל אתה הבאת אותם.

"נכון, אבל כשאני ראיתי עד כמה המצב הכלכלי קשה, אמרתי לו שיש עוד הזדמנות לשחרר את השחקנים. לצערי הרב זה לא הצליח. אבל לכעוס עליו? איך אני יכול לכעוס על אדם שנפגע יותר מכולנו ממה שקרה בנתניה".

אתה לא כועס על זה שהוא לא ענה לך לטלפונים במשך חודשים והתחמק ממגע איתך?

"אלה העניינים שלי איתו ואני אפתור אותם לבד. נפגעתי מהעזיבה שלי כי במקום חוזה לשנתיים הסכמתי ללכת הביתה עם ארבע משכורות, אותן גם דחיתי לעונה הזו כדי שיהיה קל לנתניה להביא את רוני לוי. אבל את הכול לקחתי בחשבון כשעזבתי".

למה לא הצלחת בעונה שעברה במכבי נתניה?

"יש הרבה סיבות, אבל אין כבר טעם להיכנס אליהן. לשמחתי יש יותר סיבות בקריירה שלי להסביר למה הצלחתי. למשל, איך הצלחתי לקחת ילדים כמו ניר ביטון, אופיר מרציאנו, אפה אמברוז, ג'ואון אושאניוואה או לארי קאיודה ולראות היום שהם מצליחים באירופה. זה עושה לי טוב".

מיכאל אוחנה שחקן מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
"ימים יגידו אם ההחלטה שלו לא להחזיר אותי לאשדוד הייתה נכונה". ג'קי בן זקן/ברני ארדוב
"המאמן הוא שק החבטות של כולם. התקשורת מפרקת את המאמן ולשחקנים יש אליבי כל הזמן. אם אתה חושב שאני מאשים את התקשורת, אז אתה טועה. בראש ובראשונה אני מאשים את המאמנים עצמם. להרבה מאמנים אין חוט שדרה והם לא יודעים לעמוד על שלהם"

למה לא לקחת את ההצעות שהיו לך מהלאומית? בסופו של דבר זו פרנסה.

"היו הצעות שלא חשבתי שאני יכול להצליח איתן. או שחשבתי שהמרחק מירושלים גדול מדי".

כמו עפולה.

"כן. המרחק היה גדול מאוד ולא רציתי לנסוע כל יום מירושלים לעפולה. היו עוד כמה הצעות לא אטרקטיביות".

אמרת פעם בראיון שאם הייתה לך אפשרות כלכלית היית עוזב את אימון הבוגרים ומתרכז באימון ילדים ובני נוער. למה לא הלכת לכיוון הזה?

"אני נמצא היום בזמן המתנה. מה אעשה עוד כמה חודשים? אני לא יודע. אני בהחלט לא פוסל לעבוד עם ילדים. הכי חשוב לי שזה יהיה במקום עם חזון ועם ראייה לטווח הארוך. צריך שינוי דרסטי במחלקות הנוער".

המעורבות ההיא של ג'קי בן זקן בעבודה שלך באשדוד, עשתה לך נזק?

"מה שעשה נזק ולא רק לי זה מעמד המאמן בשמונה השנים האחרונות. המאמן הוא שק החבטות של כולם. התקשורת מפרקת את המאמן ולשחקנים יש אליבי כל הזמן. אם אתה חושב שאני מאשים את התקשורת, אז אתה טועה. בראש ובראשונה אני מאשים את המאמנים עצמם. להרבה מאמנים אין חוט שדרה והם לא יודעים לעמוד על שלהם. הם נכנעים לכל התכתיבים. אם היה לנו ארגון מאמנים חזק ואם היינו יודעים לעמוד על שלנו, אז כל הדברים האלה לא היו קורים. לצערי כל מאמן דואג רק לעצמו בלי להתאגד יחד ולעמוד על הכבוד שלנו".

אתה חלק מהמאמנים.

"ברור. אני לא מוציא את עצמי מכל מה שאמרתי עכשיו. מאמנים גומרים היום לעבוד בלי פנסיה, בלי משהו ביחד. איפה ארגון המאמנים? איפה האגודות? איפה שמירת הכבוד של המאמן? אם מישהו רוצה לשנות פעם משהו כאן, שייכנס לעובי הקורה בנושא הזה. אני אתן לך דוגמא, היום המאמן לא צריך להיות כזה מאמן גדול. הוא צריך להיות קודם אמן בתקשורת. הוא צריך לדעת להתנהל מול כל כך הרבה אמצעי תקשורת ובעיקר במועדונים הגדולים. זו אמנות לדעת לעבוד מול כולם יחד. אתה יודע שאם דיברת עם כתב אחד ולא דיברת עם השני, כל העונה ההוא שלא דיברת איתו יעשה לך את המוות. אף אחד לא מכשיר את המאמן לעבוד בג'ונגל הזה של התקשורת. היום יותר חשוב להיות סטייליסט ואמן תקשורת מאשר מאמן טוב".

זה אולי אחד ההסברים להצלחה של מאמני מכבי תל אביב הזרים. הם לא צריכים להיות בקשר איתנו הכתבים בכלל.

"במקרה עבדתי בקפריסין. מטבע הדברים יותר קל לך שאתה לא יודע את השפה וגם אם מספרים לך שלכלכו עליך זה יותר קל מאשר לשמוע את השפה. אחת העצות שאני תמיד נותן למאמנים הצעירים, היא לנסות כמה שפחות לקרוא ולשמוע. יש מאמנים שהם חזקים מאוד בתקשורת ובהתאם לזה, הם מקבלים תמורה ואני לא אכנס לשמות. מאמנים אחרים יעשו את אותה העבודה ויקבלו פידבקים קטנים יותר".

זה מתסכל.

"אני לא בא לבכות לך עכשיו על מצבי. להיפך, אני מעריך את המאמנים שיודעים איך להתנהל ואיך לעבוד מול התקשורת. אני רע מאוד בהתנהלות מול התקשורת".

יופ היינקס בפרידה מבאיירן מינכן. GettyImages
"אני מכיר מאמן בן 69, יופ היינקס, שלקח את כל התארים באירופה"/GettyImages
"אני יכול לאמן כל קבוצה בארץ. אם זה את האלופה ואם זה בליגה השנייה. אם תיקח את הרקורד שלי תראה שלקחתי אליפות והייתי בצמרת וגם אימנתי בליגה השנייה והעליתי קבוצות תוך עונה אחת"

אמרת לי פעם בראיון שאחד הדברים שהכי כואבים לך זה שמפטרים אנשים מהעבודה שלהם. כאב לך גם שהפועל תל אביב פיטרה את ססאר מנדיונדו? הרי הוא לקח מקום למאמנים הישראלים.

"ברור שכאב לי שפיטרו אותו. זה בן אדם קודם כל. תאמין לי שאני אפילו לא יודע איך קוראים לו בדיוק, אבל הוא בא לכאן ויש לו משפחה והוא עוד לא התחיל את הסיבוב שלו וכבר הלך הביתה. זה לא נעים. בכל העולם זה כך. השאלה איך מפסיקים עבודה של מאמן ואיך שומרים על הכבוד שלו".

היית מצפה שתהיה בין המועמדים להחליף אותו?

"ומה זה היה עוזר לי אם הייתי מצפה? אני יכול לאמן כל קבוצה בארץ. אם זה את האלופה ואם זה בליגה השנייה. אם תיקח את הרקורד שלי תראה שלקחתי אליפות והייתי בצמרת וגם אימנתי בליגה השנייה והעליתי קבוצות תוך עונה אחת".

אז למה אתה לא בין המועמדים שם בהפועל תל אביב?

"אם הייתי מקורב שם לצלחת או מקורב לתקשורת, כבר היית רואה את השם שלי".

אולי אמיר כבירי חושב שאתה בדרך לפרוש?

"אני לא אפרוש כל כך מהר, אבל יכול להיות שזה שלא דיברתי והייתי בשקט הרבה זמן, זה גרם לאנשים לשכוח מיוסי מזרחי".

אולי תופסים אותך מבוגר מדי?

"יכול להיות שהוא ואחרים חושבים שגיל מבוגר זה חסרון. אני חושב שגיל זה היתרון הכי גדול של מאמן כדורגל. אם אתה עדיין רעב להצליח, הגיל לא יכול להיות חסרון".

אתה מכיר את האמירות האלה על המאמן הוותיק והמיושן.

"שמעתי את כל החכמולוגים האלה. אני מכיר מאמן בן 69, יופ היינקס, שלקח את כל התארים באירופה. יש מאמנים מבוגרים שהוא חדשניים אבל עם סטיגמה אי אפשר להתמודד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היום אני יודע שהדמות פגעה בי, אבל בזמן שזה שודר צחקתי". בובה של לילה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הדמות הזו של יוסי מזרחי המעשן פגעה בי מאוד. יוסי מזרחי יודע עוד הרבה דברים חוץ מלעשן סיגריות ולהוציא עשן ואני לא מדבר רק על כדורגל. הידע שלי בתחומים רבים עולה אפילו על זה שבכדורגל, אבל פה הדביקו סטיגמה שכל כך רחוקה מהמציאות"

אפרופו סטיגמות, יכול להיות שהדמות שלך בבובה של לילה פגעה בך? יוסי מזרחי שכל מה שהוא יודע זה להוציא עשן.

"בוודאי. הדמות הזו של יוסי מזרחי המעשן פגעה בי מאוד. יוסי מזרחי יודע עוד הרבה דברים חוץ מלעשן סיגריות ולהוציא עשן ואני לא מדבר רק על כדורגל. הידע שלי בתחומים רבים עולה אפילו על זה שבכדורגל, אבל פה הדביקו סטיגמה שכל כך רחוקה מהמציאות".

מה זה רחוקה מהמציאות? יוסי מזרחי מעשן ויוסי מזרחי מוציא אוויר.

"כן, אני מעשן, אבל אי אפשר לעשות את יוסי מזרחי כאילו הוא רק מעשן. היום בדיעבד אני יודע שהדמות הזו פגעה ביוסי מזרחי, אבל בזמן שזה שודר אני צחקתי".

אמרת את זה למיקו ג'מאל שעושה את הדמות שלך?

"לא. מי שמכיר אותי יודע שלא אמרתי דבר ולא הרמתי טלפון גם לאלה שכתבו עליי את הדברים הכי רעים, בניגוד להרבה מאוד מאמנים שמתקשרים לאלה שכותבים עליהם. יכול להיות שזו אחת הטעויות שלי".

למה אתה לא עובר בינתיים לפרשנות?

"כי אף אחד לא הציע לי".

היו תקופות שדחית פניות.

"אם אני עובד כמאמן, אני חושב שזה לא הוגן שאהיה גם פרשן במקביל. אבל היום כשאני בבית, אין לי בעיה להיות פרשן".

איזה פרשן יוסי מזרחי יהיה?

"אני תמיד ציפיתי ממי שפרשן אותי שיידע גם להגיד שהוא טעה אם יתברר שהפרשנות שלו הייתה שגויה. זה היופי בכדורגל. לכל אחד יש את זווית הראייה שלו, אבל החוכמה להיות הגון ולומר טעיתי בפרשנות".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ערן זהבי יוצא דופן כי הוא הביא את השכונה למגרש"/ברני ארדוב
"אני לא מדמיין את הדורות הקודמים מעלים כל יום תמונות באינסטגרם ובפייסבוק כדי שיידעו היכן הם בילו והיכן הם ישבו. הכול השתנה כאן. היום כדורגלן הוא יותר סלב מאשר שחקן"

כמה כדורגל ראית בשמונת החודשים בבית?

"הכול. אני רואה את כל ענפי הספורט הישראלים".

השליטה של מכבי תל אביב לא מדאיגה?

"זה חלק ממחזוריות של מועדוני ספורט. השליטה של מכבי תל אביב תסתיים יום אחד כי זה גלגל".

עבדת אצל מיטש גולדהאר והיית אצלו בבית בקנדה. דומה שהוא ישאר כאן עוד הרבה שנים.

"נכון, אבל הוא לא ייקח בכל עונה אליפות. היום ערן זהבי עושה את ההבדל וזה יכול להשתנות בעתיד. המבחן הגדול של מכבי תל אביב יהיה העונה. לקחת אליפות במקביל לצ'מפיונס ליג. אני לא חושב שיהיה למכבי קל לקחת אליפות גם העונה. אני בטוח שמכבי חיפה תתעורר בקרוב ובאר שבע חזקה מאוד".

מה עם רמת הכדורגל?

"בינונית מאוד. יש לנו שחקנים בינוניים מאוד בליגה עם יחסי ציבור גדולים מאוד".

ביחס לדורות אחרים?

"אני לא מדמיין את הדורות הקודמים מעלים כל יום תמונות באינסטגרם ובפייסבוק כדי שיידעו היכן הם בילו והיכן הם ישבו. הכול השתנה כאן. היום כדורגלן הוא יותר סלב מאשר שחקן. הפלוס הגדול שלי שהייתי כאן עמוק בכדורגל משנות ה-70 ואני יכול להשוות להכל. לפני עשר שנים האיכות של הכדורגלן היתה הרבה יותר גבוהה. אי אפשר להיות שחקן כל כך טוב כשיש כל כך הרבה פיתויים מסביב. היום השחקנים עושים פעילות עם הידיים בפלאפון ועם המחשב ולא עם הרגליים במגרש. ערן זהבי יוצא דופן כי הוא הביא את השכונה למגרש. בשכונה גדלים שחקנים ולא על הדשא בבית הספר לכדורגל כשיש ארבע קבוצות במקביל על אותם מטרים ספורים".

אוהדי בית"ר ירושלים לה פמיליה. יוסי ציפקיס
"שישלחו אותם למרכז בגין שילמדו מהי תורת ז'בוטינסקי". חברי לה פמיליה/יוסי ציפקיס
"אם בית"ר ירושלים חוגגת מקום רביעי, זו הבעיה של בית"ר ירושלים. זו בית"ר ירושלים, הלו. בכל עונה היא צריכה להיאבק על האליפות. אם משקיעים נכון ועובדים נכון, בית"ר צריכה להיות כל הזמן למעלה. מ-2008 בית"ר לא בקדמת הבמה וחבל מאוד"

יש לך עדיין סנטימנטים לבית"ר ירושלים? המועדון הזה לא צועד לשום מקום.

"לצערי הרב. אם בית"ר ירושלים חוגגת מקום רביעי, זו הבעיה של בית"ר ירושלים. זו בית"ר ירושלים, הלו. בכל עונה היא צריכה להיאבק על האליפות. אם משקיעים נכון ועובדים נכון, בית"ר צריכה להיות כל הזמן למעלה. מ-2008 בית"ר לא בקדמת הבמה וחבל מאוד".

הקהל פוגע במועדון.

"אתה יודע מה דעתי על גזענות ואלימות, אבל יש את זה בעוד מועדונים. בלי קשר אני מציע שישלחו את אוהדי בית"ר למרכז בגין שילמדו מהי תורת ז'בוטינסקי עליה אנחנו גדלנו. אבל לא בגלל הקהל בית"ר לא מצליחה. פעם בבית"ר שיחקו הטובים ביותר בארץ. היום השחקנים הטובים לא נמצאים בבית"ר. השחקנים קובעים אם הקבוצה מצליחה. עם כל הכבוד למאמן, עוד לא ראיתי מאמן שהבקיע שער מהספסל שלו".

היינו קרובים להשבתת הליגה בגלל המאבק על השבת.

"זה קשקוש והיה לי ברור שכולם יירדו מהעץ הגבוה עליו הם טיפסו. כל עוד שבת זה יום המנוחה כאן, הכדורגל יהיה בשבת. 95 אחוז מהמאמנים והכדורגלנים היו רוצים לא לעבוד בשבת, אבל זה לא רלוונטי כי מה יהיה עם הילדים? מתי הם ישחקו? רוצים שהם יברחו מבית הספר באמצע השבוע? ומה יהיה על החיילים שבאים בסוף השבוע מהצבא ורוצים לראות כדורגל?".

איציק קורנפיין לקח את תיק הספורט בעיריית ירושלים ובעיר הזו כבר שנים לא צומחים כישרונות על, למרות מאות אלפי התושבים. אולי זה פרויקט שתפור עליך.

"אם יפנו וירצו לעשות משהו עירוני, אני אשקול בחיוב ובתנאי שזה לא סתם גיבובי שטויות. תאמין לי שאני יודע מה לעשות כדי להצמיח שחקני כדורגל".

אמרת בעבר שלפני משחקים אתה ישן נפלא ושדווקא אחרי משחקים אתה לא נרדם. איך הלילות עכשיו?

"עכשיו אני ישן נפלא כל הזמן".

אין חששות לפני השינה שלא תעבוד עוד ברמות הגבוהות?

"אני לא חושש. אני רוצה לעבוד. אני אוהב את המקצוע שלי. אבל אם לא תהיה עבודה, אני אעשה דברים אחרים. אולי בסוף אני אקנה קבוצה ואאמן אותה".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
"אם לא תהיה עבודה, אעשה דברים אחרים". יוסי מזרחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully