וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר לשחקנים: "פתחנו את העונה לא טוב, אבל אפשר לסיים בצורה טובה"

10.9.2015 / 17:19

נשיא מכבי חיפה הגיע לאימון ובירך את השחקנים לקראת החג: "תקופה לאחל לעצמנו מה שנאחל לחברנו". לאחר הקנס לאלירן עטר: רוני לוי נוטה לפתוח עם החלוץ בהרכב מול בני סכנין בשבת

עריכת וידאו: מרום שפיר

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הגיע היום (חמישי) לאימון הקבוצה ובירך את השחקנים לקראת החג. בשיחה שערך בחדר ההלבשה של הקבוצה, אמר שחר: "זו התקופה לאחל לעצמנו מה שאנחנו מאחלים לחברנו. אמנם פתחנו את העונה לא טוב, אבל אפשר לסיים את העונה בצורה טובה. שתהיה לכולכם שנה טובה".

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה מברך את שחקניו. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ברכה לכבוד החג. יעקב שחר עם השחקנים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

רוני לוי יחליט עד מחר האם לשנות את המערך לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת, זאת כזכור על רקע התרגול שלו לקראת המשחק שנדחה, מול קריית שמונה. המאמן תרגל מערך שכולל שלושה שחקנים במרכז השדה - אופיר קריאף, עטאא ג'אבר ואביחי ידין, זאת על רקע היעדרותו של ניקולה דרינצ'יץ', ששהה בחופשה פרטית באישור. לוי העדיף לתת מנוחה למספר שחקני מפתח, בהם אלירן עטר שאמור לפתוח בהרכב מול סכנין. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, עטר ספג קנס חסר תקדים וישלם 50 אלף שקל בעקבות העימות עם רוני לוי בעקבותיו שקל המאמן לשחררו, אך הצדדים יישרו את ההדורים בביתו של המאמן.

מוקדם יותר חתם החלוץ שובל גוזלן לשלוש שנים בקבוצה. לוי בונה על גוזלן, שיתחרה עם מספר לא מבוטל של חלוצים על מקום בהרכב, זאת לאחר הגעת גליינור פלט וההחלטה להשאיר את שחר הירש. שמעון אבוחצירא צפוי גם הוא לחזור לסגל הקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully