וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה קנסה את אלירן עטר ב-50 אלף שקל

10.9.2015 / 8:00

לוואלה ספורט נודע: קנס חסר תקדים לחלוץ מכבי חיפה בעקבות המתיחות עם רוני לוי. שחקנים הגיבו על האסיפה הקשה שערך המאמן: "אפשר להבין אותו. המצב לא טוב, גם אנחנו לא ישנים". שובל גוזלן חתם לשלוש שנים

one

קנס חסר תקדים לחלוץ מכבי חיפה, אלירן עטר: לוואלה ספורט נודע כי המועדון החליט לקנוס את השחקן בסכום של 50 אלף שקל, זאת בעקבות התנהלותו בפרשה האחרונה במסגרתה נרשמה מתיחות קשה עם המאמן רוני לוי. בשבוע שעבר הודיעה חיפה כי עטר נקנס, אולם עד כה לא פרסמה את הסכום. עטר ולוי, כזכור, כבר יישרו את ההדורים ביניהם בשיחה שנערכה בביתו של המאמן, אולם כעת מתברר כי החלוץ שילם ביוקר על המתיחות. היום, אגב, אמורות המשכורות להיכנס לחשבונות הבנק של השחקנים.

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. קובי אליהו
דרך חדשה. עטר/קובי אליהו

גורם במכבי חיפה, שאישר את הידיעה, הודה כי מדובר בקנס חריג מאוד, לא רק בהשוואה לקנסות שחיפה מחלקת לשחקנים עבור בעיות משמעת באופן מסורתי בשנים האחרונות – 500 דולר, אלא גם ביחס לכל קנס שהוטל על שחקן בשנים האחרונות. "זה קנס חריג, כזה שאולי אף שחקן לא קיבל בעבר במועדון, אבל זה כבר מאחורינו", ציינו במכבי חיפה. בכלל, נראה כי לוי לא עובר לסדר היום בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה. אתמול פרסמנו כי המאמן בחר לבקר את השחקנים באסיפה שערך, וביטל את אסיפת הוידאו בה היה אמור להקרין את המשחק מול כפר סבא. גם הבלם אעיד חבשי, שרצה לעזוב במועד ההעברות, ספג ביקורת קשה מהמאמן, שצעק עליו: "תן כבר פס, אתה כל היום מדבר בטלפון עם מכבי פתח תקוה. תתרכז כבר".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. טל לוי
גם הוא יודע שאסור להפסיד במשחק הבא. לוי/טל לוי

החלוץ שובל גוזלן חתם לשלוש שנים ואמר: "אני שמח לחתום ולהמשיך במועדון שגדלתי בו. אני מקווה לתרום ולהצליח עם הקבוצה. אני אוהד את מכבי חיפה מגיל קטן ואני מאושר מאוד". בקבוצה ישנה דריכות רבה לקראת המחזור הקרוב, בו תפגוש הקבוצה את בני סכנין. "רוני לוי יודע שאסור לו להפסיד במשחק הזה, אבל גם השחקנים מבינים שהפסד נוסף לא יתקבל בהבנה. אחרי שרוני פתר את העניין עם עטר ובניון והשקט חזר, חשוב מאוד לקחת נקודות לפני שיוצאים לבאר שבע. המצב של הקבוצה רע מאוד". כזכור, בשיחה שקיים עם השחקנים לפני המשחק בקריית שמונה אמר להם לוי: "אני לא ישן בלילות, גם שאר הצוות המקצועי. אני רואה פה את האווירה, כאילו כלום לא קרה. אנחנו עם שני הפסדים לעולות החדשות. אני מתבייש להרים את הראש. אתם הולכים כאילו לא קרה כלום". אחד השחקנים אמר אתמול: "אפשר להבין את רוני, גם אנחנו לא ישנים בלילות. המצב של הקבוצה לא טוב, ורק ניצחון יכול לשפר אותו".

החלוץ שמעון אבוחצירא יידע בעוד מספר ימים, לאחר החג, האם הוא מקבל אישור לחזור לאימונים. אם זה יקרה, הוא צפוי להיפגש עם רוני לוי וכפי שכבר פרסמנו כנראה שיחזור לסגל. במועדון ממתינים להחלטה בנוגע למועד המשחק האחרון בגביע הטוטו, מול קריית שמונה, שנדחה אתמול בגלל מזג האוויר. המכירה למשחק מול סכנין נמשכת, המחירים (בהדפסה ביתית או בקופות): 55 שקל ליציע הצפוני, הדרומי ולמשפחות, 85 שקל למזרחי, 105 עד 125 שקל ליציע הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully