וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ערן זהבי כבש, סלבישה יוקאנוביץ' בישל

אחרי טב"ח 1 וטב"ח 2, מאמן מכבי תל אביב הוא טבח 3 של המועדון, והשוויץ בכישורים שהפגין בהרמת הכוסית לערב החג. וגם: השף שגרם לבהלה במשחק בין איטליה לסרביה ביורובאסקט

עריכת וידאו: מרום שפיצר

22:40: מלך הבישולים של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חגגה את ראש השנה בהרמת כוסית וערב קבוצתי שכלל הפעלות ובישולים. המאמן סלבישה יוקאנוביץ' השוויץ בכישורי האפיה שלו, ודגמן סינר ממותג של המועדון.

18:00: נבחרת ישראל נהנית מהחיים

החבורה של ארז אדלשטיין במאזן 1:3 ביורובאסקט והבטיחה מקום בשמינית הגמר. איך היא מרגישה לגבי זה? כנראה שככה. גם עומרי כספי התלהב ופרסם את הסרטון בדף הפייסבוק שלו (קרדיט למכין הסרטון, דיויד דבש).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

15:02: השף שכח את העוף בתנור, האוהדים פונו מהמגרש לפני המשחק ביורובאסקט

רגע לפני שהמשחק בין סרביה ואיטליה יצא לדרך ביורובאסקט, האוהדים שישבו באולם שמעו לפתע את אזעקת השריפה, ונאלצו לפנות את המקום. מכבי האש הגיעו, אך עד מהרה התברר כי מדובר באזעקת שווא. מסתבר כי השף האחראי במתחם ה-VIP באולם בסך הכול שכח עוף בתנור, מה שהפעיל את האעזקה והלחיץ את היושבים באולם.

10:35: מנואל לאנסיני עם שער נהדר בראבונה

10:00: רונאלדו מבלה בברנינג מן

כ-70,000 הגיעו השנה לפסטיבל "האיש הבוער" (Burning Man) הנערך מדי שנה בנבאדה שבארצות הברית. הם מבלים, רוקדים, מכירים, שמחים, לומדים ועוד. השנה חיכתה להם הפתעה קצת שונה בדמותו של אורח מיוחד - לא אחר מאשר אגדת העבר, רונאלדו הברזילאי, שהגיע גם הוא לבקר בפסטיבל. רונאלדו בילה כמו אחרון המבקרים בפסטיבל ושיתף את עוקביו בתמונות שונות מהאירוע.

09:51: מריו גצה מכין עוגה

לקשר באיירן מינכן, מריו גצה, כישורים רבים על כר הדשא. הדריבל שלו יוצא מן הכלל, הטכניקה מרשימה וחכמת המשחק גם כן ראויה לציון. אך נראה שלגצה כישורים גם מחוץ לכר הדשא. בסרטון שעלה לרשת נראה הכוכב הגרמני מכין עוגת בננה-שוקולד בצורה פשוטה למדי. בניגוד לסרטונים אחרים ברשת, את זה אפשר, ואף רצוי, לנסות בבית.

09:40: ג'סטין טימברלייק וג'ימי פאלון רוקדים ביציע

ג'סטין טימברלייק וג'ימי פאלון הגיעו לצפות באחד ממשחקי הטניס באליפות ארצות הברית הפתוחה כאוהדים מן המניין. אלא שפעולה אחת שלהם ביציע גנבה את ההצגה לשחקנים, והסרטון שבו כיכבו השניים הפך לוויראלי במהרה. בסרטון נראים השניים רוקדים, לתשואות הקהל המרוצה באצטדיון.

09:33: רייג'ון רונדו והצעצוע החדש

הלהיט החדש של שחקני ה-NBA הוא ה"פאנקי-דאק", סוג של סקייטבורד-קורקינט ממונע, עימו הם מגיעים למשחקים וסתם רוכבים להנאתם. רייג'ון רונדו לקח את זה צעד קדימה, והופיע לאימון קליעות עם הצעצוע החדש שלו. בקרוב גם במשחקים?

09:20: תפיסה מדהימה, תוך כדי נפילה

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully