וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' לקראת קרית שמונה: "הזדמנות להראות שיפור ביכולת"

מאמן מכבי תל אביב לא שכח את ההפסד ב"אלוף האלופים" והוסיף: "נגיע מוכנים לסטמפורד ברידג'". הצהובים הקדימו את הפועל תל אביב במרוץ להחתמת החלוץ הצעיר מחמוד עוויסאת

צילום מסך

מכבי תל אביב תתחיל היום (חמישי) בהכנות לשני משחקי החוץ שמצפים לקבוצה בימים הקרובים, נגד עירוני קרית שמונה ביום שבת בליגה ומול צ'לסי ביום רביעי בליגת האלופות. "אני שמח שאנחנו סוף סוף אנחנו מצליחים להתאמן בסגל מלא, עם כל שחקני הנבחרות וללא פצועים", אמר המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לאתר הרשמי של המועדון, "קרית שמונה ניצחה אותנו במשחק 'אלוף האלופים' וזו הזדמנות עבורנו לשפר את היכולת שהצגנו מולם במשחק הקודם. אחר כך יחכה לנו המשחק בסטמפורד ברידג' ואנחנו נהיה מוכנים לקראתו".

במועדון עושים מאמצים לחזק את קבוצת הנוער של המועדון, שתשתתף בליגת האלופות לנוער. אחרי שמספר שחקנים מובילים, ביניהם יונתן כהן, אליאל פרץ, שחר פיבן וסוהיל ארמלי, הושאלו לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית, הוחלט לצרף מספר שחקנים חדשים לקבוצת הנוער. תחילה הושלם רשמית צירופו של החלוץ הסרבי הצעיר לזאר דג'ורוביץ', שחתם על חוזהו בקבוצה באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. דג'ורוביץ', שעל צירופו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, הצליח להרשים מאוד את המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף וגם את מאמן הקבוצה הבוגרת יוקאנוביץ' שמכיר אותו מסרביה.

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחזק את קבוצת הנוער. קרויף/ברני ארדוב

במועדון בטוחים שנוכחותם של שלושה סרבים בקבוצה הבוגרת, המאמן יוקאנוביץ', השוער פרדראג ראיקוביץ' והקשר ניקולה מיטרוביץ', תקל מאוד על קליטתו של דג'ורוביץ' והשתלבותו במועדון. "בשנים האחרונות הצלחנו מאוד, עם חלוצים שהגיעו תחילה לנוער ועשו קפיצת מדרגה גם לקבוצה הבוגרת", אמר גורם בקרית שלום, "אנחנו מקווים שדג'ורוביץ' ילך בדרכם של עמנואל מאיוקה, מוסא קונאטה, לנרי קהינדה ומאוויס צ'יבוטה, שהצליחו בנוער והגיעו לבוגרים".

בנוסף, מכבי תל אביב צירפה את החלוץ מחמוד עוויסאת, שיחגוג את יום הולדתו ה-17 בעוד כחודש וחצי. עוויסאת כבש בעונה שעברה 19 שערים במדי קבוצת הנוער של הפועל ירושלים בליגת המשנה, והיה גם על הכוונת של הפועל תל אביב, שבמדיה הוא שיחק בעבר. הצהובים הקדימו את היריבה העירונית במרוץ להחתמתו ובמועדון אמרו שמדובר בכישרון גדול שיתרום רבות לקבוצה.

השבוע הוסדרה הרשמתם של דג'ורוביץ' ועוויסאת גם בהתאחדות לכדורגל וגם במשרדי אופ"א והשניים יוכלו להיכלל כמובן בסגל למשחקי ליגת האלופות. דן גלזר, שמתאמן עם הקבוצה הבוגרת, צפוי לשחק במשחקי ליגת האלופות של הנוער כחריג גיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully