וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'כיה מפתיעה ביורובאסקט, גינזבורג: "אנחנו יכולים לנצח כמעט את כולם"

10.9.2015 / 7:48

נבחרת צ'כיה יכולה לסיים במקום הראשון בבית ד' אם תנצח גם את ליטא במשחק האחרון בשלב הבתים. המאמן הישראלי אופטימי ומחמיא לסטורנסקי שניצח את בלגיה: "הרגעים האלה מפרידים בין ווינרים ללוזרים"

אימג'בנק GettyImages

אחרי הכנה לא מוצלחת הם רק קיוו להעפיל לשמינית הגמר, והערב (חמישי) הם יתחרו על המקום הראשון בבית מול אחת האימפריות הגדולות באירופה. לא, לא מדובר רק בנבחרת ישראל, אלא גם בנבחרת צ'כיה של ננו גינזבורג שהשיגה אמש ניצחון ענק 64:66 על נבחרת בלגיה, ותנסה היום להדהים גם את ליטא בדרך למקום הראשון בבית ד', אולי בדרך לרבע הגמר ולהתקרב למשחקים האולימפיים בריו, כפי שחלם המאמן הישראלי לפני שנכנס לתפקיד.

"כיוונו רק להתקדם מהבית הזה", אמר המאמן הישראלי בשמחה בסיום המשחק, בידיעה שתפסה באופן מפתיע את כותרות האתרים הצ'כים, קצת מתחת להדחה של פטרה קביטובה מהיו אס אופן, "עשינו את זה, ועכשיו נראה מה מחכה לנו בהמשך הטורניר. חוץ מסרביה, ועוד שתיים או שלוש נבחרות, אנחנו יכולים לנצח את כולם. בטורניר הזה הכל יכול לקרות, כשאנחנו מתכוננים כמו שצריך ליריבות, אנחנו יכולים להצליח".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים לוחץ יד לעוזר מאמן נימבורק ננו גינזבורג. מגד גוזני
"כיוונו רק להתקדם מהבית הזה". ננו גינזבורג/מגד גוזני

צ'כיה שמטה אתמול פיגור 10 ברבע האחרון, רק כדי לראות את תומאס סטורנסקי המוכשר מנצח את המשחק, "יש לי הרבה לחץ להתמודד איתו. רוב המשחק שיחקנו טוב מאוד, עצרנו את מאט לוג'סקי על 3 נקודות בלבד. בהתקפה היו לנו כמה דקות שזה פשוט לא עבד, אבל ידענו להתמודד עם זה ולנצח. לתומאס יש לב גדול, אני לא יכול לדמיין את הקבוצה ללא סתיו (כינויו של סטורנסקי, א.ש). הוא מאוד תחרותי, לא רוצה לפספס אף אימון. קשה מאוד ללמוד את זה, צריך להוולד ככה. הוא עדיין לא בשיא שלו, הוא דוגמא נהדרת לילדים, לא רק בגלל ההתקדמות שלו, אלא בשל מוסר העבודה, והאושר שהוא משחק איתו. בסוף המשחק לא היו לנו אופציות, אז תומאס התייצב. הרגעים האלה מפרידים בין הווינרים ללוזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully