וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני הרצליה גברה על עירוני נס ציונה 71:79

דרו קרופורד קלע 25 נקודות והוביל את הקבוצה של מיקי גורקה לניצחון חוץ על הכתומים, שחסרו את טל דן שיחל להתאמן בקרוב. רוסקו סמית' בלט בנס ציונה עם 21 נקודות

שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. מגד גוזני
מיעט לשחק. נעימי/מגד גוזני

משחקי ההכנה לקראת פתיחת עונת 2015/16 בליגת העל המשיכו הערב (רביעי) כשבני הרצליה ניצחה בחוץ את עירוני נס ציונה 71:79. הקבוצה של נדב זילברשטיין הופיעה למשחק עדיין ללא טל דן שיחל את אימוניו רק בשבוע הבא, ושיתפה את יובל נעימי לדקות בודדות בלבד לאחר שלא חש בטוב. בצד השני, הרצליה ששיחקה עם ארבעה זרים, מחכה להגעתו של ג'יימס סינגלטון, אחד השחקנים המעניינים שנחתו העונה בליגת העל.

הרבע הראשון היה צמוד, כשבהרצליה בולט אמאדי אנדאיי הסנגלי עם לא פחות מארבע חסימות, שהובילו את קבוצתו ליתרון 20:22. הקבוצה של מיקי גורקה המשיכה במומנטום גם ברבע השני, ברחה ל-31:42, כשדרו קרופורד קולע לא פחות מ-19 נקודות עד המחצית. השליטה של הרצליה המשיכה גם ברבע השלישי, כשהם מגדילים את היתרון עד ל-49:63 בסיום הרבע. נס ציונה לא הצליחה לרשום קאמבק ברבע האחרון ובסיום 71:79 לקבוצה האורחת.

קלעו לבני הרצליה: דרו קרופורד 25 ו-10 ריבאונדים, כארם משעור 15, אמאדי אנדיי (5 חסימות) וג'מאר סמואלס 14 כל אחד, מורן רוט 7, אבירם זליקוביץ' וסטיבן דניס 2 כל אחד.

קלעו לעירוני נס ציונה: רוסקו סמית' 21, פקוואן אדווין 12, טל קרפלס 11, איגור נסטרנקו 10, קמרון ג'ונס 9, דיימון סימפסון 4, יחזקאל סקוורר ויובל נעימי 2 כל אחד.

דרו קרופורד שחקן בני הרצליה נשמר על ידי פקוואן אדווין שחקן עירוני נס ציונה. מגד גוזני
הצטיין. דרו קרופורד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully